Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Nov 9, 2012

Edisi Budak Buas - Bahunya TERLUKA!

Semalam.. 8/11/2012

Elok Momy jejak je kaki kat rumah bibik tuk amik Aqil, tetiba terdengar lolongan Aqil menangis dengan kuat..

UUUwaaaa UUUwaaaaUUUwaaaaa...........

Bibik "Haih..kenape plak tu??baru je naik tadi ni"

Mommy pon bergegas (takdela bergegas sgt pon!!hehe) naik ke tingkat atas..

Kelihatan ..(Ayat novel)..

Aqil sedang berada di dalam pelukan Nanynya sambil Nanny nya membebel.

"Tula..Aqil..degil sangat..orang cakap jangan main kat situ, nak pg jugak"

(Hurmm sentap tak??kalo org cakap anak kita cm tu??saya tak pon..sebab saya tau anak saya mmg buas, degil n AKTIF sangatttt..so biarkan saje)

Terus amik Aqil dari dukungan Nanynya..n terus balik sambil Aqil menangis lagi dan lagi..mungkin sakit sangat jatuh dari TREADMILL.. (ala yang jogging pny alat tu mungkin Aqil tergelincir n terseret dek benda alah tu)

So bila masuk kereta, terus senyp cuma hidung je merah2 sbb nangis teruk..huhuhu..

"kenape Aqil?sakit ye"
"hurrmmm"

Smpai kedai mkn (dady ajak singgah mkn kt Kedai otw blk rumah tu)

Terus tgk Luka Aqil..

Aiyarkkk..kesiannya..luka melecet!!

Haihla Aqil...janganlah buas sangat lain kali..tengok!!diri sendri yang parah..


setelah di bubuh minyak gamat...



Tenang time..layan Mickey Mouse jap


Haih..pening dengan bahu sakit ni..hehe..

lambat buat entry hari ni, pasal terlupa nk bwk USB phone..huhuhu





Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget