Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jan 10, 2013

Entry Skincare TERBAIK ~ Jawapan kepada Kulit Kusam, Berjerawat dan banyak lagi...

Assalammualaikum..

Pagi ni saya nak buat satu review tentang skincare terbaik yang sedang saya pakai..

Alhamdulillah setelah sebulan lebih bereksperimen, kesan nya sudah mula kelihatan seawal DUA MINGGU penggunaan...

Sebenarnya saya mula mengenali produk ini ketika saya tengok kulit muka kakak saya yang dulunya agak bermasalah kembali elok dan berseri..(SANGAT CANTIK!!)

Lantas..(chehh lantas..) saya bertanya..

"ngah..cantikla muka ko..ko pakai ape?"
Eceh..dia pn mula tersipu-sipu sbb saya perasan..sekali tu dia pon bercerita...dia pakai produk yang satu ini..

Disebabkan dia mendapatkan produk tersebut di Perak, maka saya terpaksa mencari produk tersebut di internet..of coz kalo kat mana2 kedai kat area KL/Selangor ni tak jumpa kan sebab hanya pengedar yang sah sahaja menjualnya..

So melalui internet..saya mula beli produk ni dgn Kak Zaila..saya start dengan Trial Pack dahulu untuk melihat kesannya ke atas muka saya...

Alhamdulillah ia mula membuahkan hasil..

Dan hasilnya adalah...











Testimoni:
"Saya mengalami kulit kusam dan tona kulit tidak sekata...Disamping itu saya juga mengalami bintik-bintik hitam di muka..Alhamdulillah dengan pemakaian produk ini, masalah tersebut dapat diatasi.."

Ini pula hasil kepada kakak saya


Ade perbezaan kan??

So sesiapa yang ingin mendapatkan produk ini, sila contact 012-3314056/013-2886041 (aida) / 019-5231135 (Azura) samada SMS/Whatssapp..Segala pertanyaan berkenaan produk ini akan dilayan..jangan risau..boleh juga ke FB saya untuk mengetahui dengan lebih lanjut..

Kakak saya Nurul Azura adalah pengedar yang sah!!Harga ISTIMEWA akn diberikan kepada yang berminat!!

Terdapat dalam Full set yang boleh tahan penggunaannya selama 3 bulan
dan
Terdapat juga dalam pek Percubaan yang boleh tahan penggunaanya selama sebulan..

BERMINAT??jom PM saya di FB!!

UPDATE:Saya adalah pengguna As Beauty Produk.. So buat sesiapa yang ingin mendapatkan Trial Pack or Full Pack, boleh hubungi no di atas dan info selanjutnya akan diberitahu...

Harga??
Trial Pack : RM50.00 (boleh tahan sebulan penggunaan)
Full Pack : RM110.00 (boleh tahan 3 bulan penggunaan)

***Sekarang pon dah ramai yang mula membeli TRIAL PACK di FB saya..Jom sama-sama kita cantik!!


Photobucket

22 comments:

Unknown said...

wow,mmg nmpk betul2 berkesan la..apakah nama produk itu wahai mommyaida?

NrlAidaHml said...

Azni:nanti kite PM awk ye..hihihi...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Bagus jugak ye..nampak perubahan tu..macam lily ni pun banyak bintik² itam kat muka..dulu guna Tia Amelia..baru² ni plak try pakai Olay..belum nampak perubahan lagi...pakai pun belum sampai sebulan lagi...

NM02 said...

ye la noks... dah tua kertu ni mcm2 timbul kat muka... aku ni jenis belasah je.. sabun mandi pun bedal je tang muka

Unknown said...

betullah nampak bezanya..after kelihatan lebih berseri

::NureeN:: said...

thx.. nureen support dr blkg hehhee...
produk yg nureen guna skrg sesuai ngan kulit nureen alhamdulillah

AtieYusof said...

nampak perbezaan nya..
Mummy Aqil, apa nama produk nya?? nak tau juga...hehe:)

SSulieana said...

amboi patutla makin berseri-seri...igtkan sebab preggy baby girl..hehehe

wahida said...

wah...mmg nampak perbezaannya...

gud luck for ur business dear...

aanie said...

wah, cantik!!

Bukan Bidadari said...

PM..PM.....

NrlAidaHml said...

Lily: hehe..tryla dulu kan pkai produk yang serasi dengan kita..InsyaALLAH..

NM02: hehe..boleh je..mak saya pon nk try pakai..mana tau berkesan ke kan..hihihi

Atie:hehe..nanti aida PM k..hihih

Nureen: thanks dear...

Aanie: thank u Aanie..

SU: hihihi..tu mungkin salah satu sebab..pembawakan budak n pkai produk ni kot..hihihi

Mama Rey: tula kan..Alhamdulillah serasi..

Kak Wahida: thank u kak!!

Ema: nanti aida PM k...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg nampak perbezaannya..produk apa ni

QueenBz said...

Aku macam tahu je produk ape. huhu

qinnah said...

Salam...apa nama produk ni yer....

alQasam said...

ada kelulusan kkm dan halal ke ingredient produk ni? Thanks

NrlAidaHml said...

Dear Su: Nama produk ni As Beauty

Al Qasam :Yes dear..memang dapat kelulusan KKM dan Halal..boleh refer official website As Beauty ye

fizaraisha said...

Prduk ape nie?

fizaraisha said...

Prduk pe nie?

NrlAidaHml said...

Dear..produk ni nama dia as beauty.. 019-3256041

Unknown said...

u still pkai ke sekarang?

NrlAidaHml said...

Alhamdulillah still pakai lagi dear..sebab serasi sangat dengan produk ni..heheee..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...