Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Apr 22, 2011

Macamana nak hilangkan perasaan yang ade selama 26 tahun ini

Selama 26 tahun saya mempunyai perasaan ni..tiba-tiba saya KENA hilangkan..
Macamna??ingat senang ke??susah kot!!!
Haiyoooo...

Inilah perasaan yang menghantui saya sejak beberapa hari lepas..
Perasaan ape??
Haaa suspens je kan..
hihihihi...Perasaan takutkan kucing la..

macamna ek nak hilangkan perasaan yang dah bersarang dalam hati ni sejak sekian lama..
Macamana??masih belum temui solutionnya..

Selepas CHicha jatuh sakit,Huby saya dah tak kurung langsung CHicha..
Biarkan saja Ia berkeliaran di kawasan rumah..
masalahnya...saya lah..
Saya takutkan kucing..
Tapi saya tak tau ape yang saya takutkan tapi yang penting mmg saya takut kucing..
Aduhh terasa sangat parah dah sekarang ni..
nak control feeling bukan main payah...

Saya dah jadi cam stalker!!
Intai kat mana chicha..
Chicha mana bang??
Ownm Chicha ade kt mana?
Oh susahnyaaa....
Bila tak nampak dia tu saya dah tanamkan azam la jugak yang saya akan buat biasa je bile chicha ade
TAPI.......
Tak boleh pon!!!
Mesti awl2 dah menjerittttt...
hukhukhukhuk..

Now CHicha dah sihat..dah makin aktif..lagilah saya takut..
hohohoho...nak balik rumah pon cam becinta (malas)..
Takut...dia tunggu saya depan pintu kang..
Pg2 skodeng dulu dia tgh buat ape..kalo tgh tido,SELAMAT..
tapi kalo tgh mkn,saya kejut huby dulu tuk selamatkan saya pegi kerja..

Ada tak ape2 petua nak hilangkan perasaan ni??saya nak hidup lama lagi kot dgn chicha takkan sepanjang masa saya harus berperasaan sebegini...Ouhhhhhhhhhh Tolong lah saya...



baru buat treatment kat CHicha...


DPt kwn baru..tp weall tak bela pon..bagi kt org lain..Klinik tu bagi...


Penyelamat saya ketika susah senang saya menghadapi saat-saat sukar bersama CHicha..heheheh..

***kalo saya seharian ade kat rumah,saya akan suruh sesapa hantar dia kat sangkar dia n kurung dia di situ selama mana saya ade kat bawah..kesian kan..kengkadang tgk CHicha tido beralaskan suratkhabar dlm sangkar dia pon saya tak sampai hati sebab selalunya dia akan tido dgn nyenyak kt atas sofa...(ouhh mengalahkan tuan..)
Photobucket

2 comments:

Suliana said...

ni kes fobia teruk ni.. hehe.. kucing sape tu?? cam ni la, u kena beranikan diri juga pgg dia, at least lega perasaan takut tu.. grrrrr... hehe

MommyAqil said...

tula..mmg teruk pon Su..xtau dah nak buat cmner..hihihi..tulakan nk tknak kena biasakan diri pegang dia dulu br hilang rasa fobia ni kut..InsyaALLAH...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget