Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Apr 22, 2011

Aqil Demam ~ Part II

Ini hanya entri bergambar menceritakan kejadian Aqil demam panas..
Bleh rujuk entri yg br saya buat tadi kt SINI

SO ini gambar-gambar yang menggambarkan keadaan Aqil...
Lets take a look..

HaRi PeRtAmA


Tak penah-penah pakai stokin , pakai kan jugak..Doktor Advised


Letih lepas mkn ubt..


Nyenyak je tido..ade merah-merah kt muka Aqil..DOc pon tak pasti ape dia..


Yeahh nampak mcm sejuk tp takpe bg haba keluar dgn cepat..

HaRi KeDuA


BUdak melekap..nak tido dgn mommy only..Di bwh ketiak Mommy..hehehhe..


Bagi sejuk sikit kepala yg HOT!!

***Tadi lunch pg jenguk Aqil..Alhamdulillah dia dah recover..Mukus pon dah kering badan pon dah tak panas...mkn pon slow2 bleh terima..Semoga kamu terus sihat ye nak...
Photobucket

5 comments:

Yasminhamid said...

kesian dia.... dari pengalaman akak.. kita kena selalu lap ngan towel basah kat setiap sendi. terutama bawah ketiak. suhu panas banyak berkumpul kat situ. bila kita tgk dia menggigil kesejukan... itu bermakna suhu dia tengah naik. cepat2 selimutkan dia. lepas beberapa minit.. rasa badan dia semula. bila berbahang.. cepat alihkan selimut dan lap lagi...

MommyAqil said...

Yeke kak..okehh will do all ur advising...tp cuma aqil susah skit nak lap pasal dia tak suka!!meronta-meronta je bila letak towel basah..payah skit..tp kalo time dia tido ok kot..thanks kak...

MaMaNuRiN said...

muahhhhh aqil..sian nya budak hensem ni..mamanurin doakan aqil cepat recover yer..tak mau demam deman nanti aqil kurus tak best

Edura Hanum said...

cepat2 sembuh yek aqil.

MommyAqil said...

MamaNurin:hikhikhik..yer...Aqil dah sihat dah sekarang..Tapi asik nak mengamukkkkkkkkkkk je..tension!!!gerammmm..hikhikhik..

Thank u Auntie Anum..hihihii..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget