Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Apr 13, 2011

I'm Back...***Homesick Mode!!

Ouh..ENtry Kedah Saya peram dulu eh..Malas nak transfer gambar..hihihi..

Cuma sekarang ni sgt la homesickk..

Maybe dah terlalu lama bercuti then bile dah kerja balik ni  terasa sgt lah homesicknya...huhuhu

Saya bukannya Homesick ape cume terlalu rindu kt Budak Botak tu ajeee...Ouh..sangat rindu...

Yerla cuti 4hari +24hrs dgn dia maunya tak rindu...............

Tambah pulak Aqil sgt la jadi budak baik sepanjang weall bercuti sapa yang tak teringat-ingat..

Ouh..Aqil..Mommy tak sabar nak tunggu 5.30 ptg ni..n tak sabar sgt nak peluk-peluk n cium-cium Aqil..

Gerammmmmmmmmmmmmmmm...Tunggu Mommmy EH...


***In few hours later will update story of K.e.D.a.h...Tunggu yer..
Photobucket

3 comments:

MaMaNuRiN said...

amboi lamanya cuti no mommy nii..

kayzie said...

windu faris gak..malas nak keje..coz dh 4 hari duk ngn dia di hosp..spnjang masa ngn dia rasa taknak wat keje lain dah..huhu

MommyAqil said...

Mama:eheheh..rasa cam nak cuti seminggu je ni mama..hihihi.

Kayzie:yeke..sama la kan..awk admitted ye..kesiannya..sabar ye..Semoga cepat sembuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget