Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Apr 4, 2011

Aqil Botakkkkkk..

Dah agak basi jugak cerita ni tapi apakan daya kekangan waktu sangat tidakmengizinkan Mommy mengupdate ceritera tentang budak botak yang kini benar-benar botakkk..huuhuhuh

Okla..lets pic do the talking y'allll..


Aktiviti menggunting pon bermula...Kita gunting dulu rambut dia..lepas tu baru kita cukur..


Aqil baik je..Sayang anak mommy ni..


Dah meng abu bakar elah kan Aqil..Rilek je tau..tak payah cranky sgt2 pon takpe..uhuhuhuhu...


Anak penan sekejap..hikhikik..


Inilah ahsil guntingan yang dapat dari rambut aqil yang ciput je..



Sebab ape dia tak cranky??sebab dia telah ditemani oleh 'kawan' baik dia..U&I..Thanks U&I sebab telah memudahkan kerja Dd..



Akhirnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....Taraaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..Licin kan??
Halus je....hihihihi...


***tadi dah buat report dah..kena amik masa 3minggu baru kes ni boleh diselesaikan..Uwaaaaaaaaa mmg kena berjimat tak hengat la jawabnyaaaaaaaaaaaaaaa...huhuhuhu...
Photobucket

2 comments:

Edura Hanum said...

alo..kesian aqil
rambut dah xda

MommyAqil said...

hihihi..tp skrg dah tumbuh balik anum..cepat pulak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget