Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Apr 14, 2011

Kerana MAHARAJA LAWAK...Pakej Mustika Harus dibeli!!

Yup!!Since Maharaja Lawak hanya bersiaran dua minggu sahaja bagi tayangan Astro Prima maka Encik Hubby dengan sukahatinya telah menukarkan Pakej Kartun kepada Pakej Mustika!!

Dengan Alasan...

Aqil mana reti tgk kartun lagi...Dia buat tak layan je kartun tu..So Abang tukarla..

Takpela bang..janji abg yang bayar..Bukan Bie!!ahaksssssssssss...

Peminat Maharaja Lawak mmg ramai ...
boleh kata semua menonton Maharaja Lawak ni..
Termasuk anda!!betul tak??

hihihi..

Saya pon jugak...........
(Jambu n Jozan)

Dan saya amat pasti Astro telah berjaya dalam strategi pemasarannya untuk meningkatkan penjualan Pakej Mustika dengan menarik pelanggan melanggan Pakej ini dengan hanya bermodalkan MAHARAJA LAWAK sahaja..

Pandai kan??

uhukkk...

Dulu boleh kata tak pandang gak la Pakej Mustika ni sebab....
 yerla yg ade dlm tu just ulangan ulangan cerita dan kalo bukan ulangan pon akan dimainkan jugak di Astro Warna or Astro Prima...Mcm Adnan Sempit the Series...FIlem-filem yg dah banyak kali ulang..Cerita Hindustan yang pelik-pelik n mcm tak menarikk..
sape nak langgan??betul tak??

Ohh pada sapa yang tak tau Pakej Mustika ni consists of tiga saluran..



AStro Citra ade cerita-cerita bersiri mcm suatu ketika..Si Tanggang..dan filem-filem Melayu yang lain ..mcm Duyung, Cinta SI Pari-pari n mcm2 lagi..

AStro Warna more focus on Lawak...Gelak ketawa n cerita komedi-komedi yang lain...Maharaja Lawak ade dlm saluran ni..

B4U pulak focus on Cerita-cerita Hindustan..ade yg dah pernah tgk n ade jugak yang belum tgk..tp most of them yg tak pernah tgkla..
(tp tak best pn!!)

Dan harga bagi ketiga-tiga saluran ni hanyalah..



Sapa yang berminat dengan pakej ni secara amnya dan Maharaja Lawak secara khususnya silalah langgan Pakej ni secepat mungkin sebab Gelanggang Maharaja LAwak untuk esok HANYA ditanyangkan di Astro Warna Sahaja...

Jom Kita meng kaya kan ASTROOOOOOOOOOO...

Uhukkkk...
Photobucket

6 comments:

Yasminhamid said...

saya dah lama langggan....tapi rasa macam berbaloi la jugak..sebab saya suka citer melayu..

MommyAqil said...

yeke kak min..aida plg suka channel astro warna..bnyk cite kelakar..hihihi..

munna said...

kak munna mmg dah lama langgan Mustika... mlm ni nak lyn ,maharaja lawak...

MommyAqil said...

Tula..weall pon sgt tak sabar nak tunggu Maharaja Lawak Mlm ni..hihihi..

chengai bay said...

baru je tkar pakej td..sume ny krn maharaja lawak..lek lok bayar rm 90..da kn bayar rm 94..buang mini, tambah mustika..

MommyAqil said...

eheheh..kerana maharaja Lawak ramai yang sanggup amik pakej Mustika kan...saya pon dari RM 97 ke RM 102 dah..hihihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget