Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Mar 18, 2011

~Bila suami puji isteri~

HIhihihi...Hukhukhuk..Batuk sekejap..

Kalo nak diikutkan kan..Huby saya adalah orang yang paling sussah nak puji orang or kalo nak puji sekalipun dia akn sindir-sindir manja..hurmmm terukkan...hikihikhik..Tapi lately ni dia boleh la dikatakan puji isteri dia ni secara diam or tak perasan pon yang dia tgh puji isteri dia yg dicintai..chewahhhh..hiksss...

antara pujian2 dia yang boleh la jugak sejukkan hati saya ni..hihihi...

Situasi 1:
Wifey: Abg, bie dah gemukkan?abg perasan tak?bie rasa mcm bie dah gemuk sangat la..
Huby: a'ah abg pun rasa bie dah gemuk

(boleh tak dikira sebagai pujian?hikhikhik)..

tapi abg lagi suka bie mcm ni..tak gemuk sangat..tak kurus sangat...kalau mcm hari tu lg kurus...tak cantik!!nampak mcm jerangkung...

(haaa..nampak tak??'pujian ikhlas seorang suami)..

Situasi II
Wifey: abg..bie nak pegi Guardian jap la..Nak beli alat-alat muka bie..Bie nak beli ikut In-trend ni..
Huby: hisy!!nak buat ape ikut2 buku??bie sekarang pon dah cantik..dah cukup untuk abang dah...

(hiksss...kembang semangkuk jap!!thank abg!!)



Luv u Till d END...

Photobucket

4 comments:

Edura Hanum said...

so sweet.anum doakan kebahagiaan tue adalah hak milik akak tuk selamanya.amin

MommyAqil said...

thanks anum..aminnnn ya Rabbala la min...

MaMaNuRiN said...

a'ahh la mummy ni, dah cantik sgt dah tu, hehehee puji tu ada kasi balasan tak kat hubby? wakakakaka -:) muahhhh untuk aqil

MommyAqil said...

hiihihi..thanks mama..tak bagi balasn pon!!daddy action..hukhukhuk...Muahhh untuk mama jugak from Aqil..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget