Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Nov 10, 2010

Study Mode~Moving Mode~Toching Mode

~Study Mode~
Alhamdulillah akhirnye saya dapat gak buku panduan M-Test tuk preparation for exam sabtu ni..(kalo tak pass gak,tak taula ...ahahahah...)...Semalam waktu saya pegi bank n TM byr segala bills,sempatla singgah Popular sat cari buku tu..nasib baik jumpa..Kalo tak,jenuh nak cari walaupun agak terlambat untuk study yg agk banyak tu...huhuhu...ape-ape pon juz follow d flow jela..sempat ke tak sempat tu belakang kira,janji usaha!!


Sekarang ni saya tgh mengganda usaha dan mencuri masa yg ada utk study ape2 yg patut so that nanti takdela terpinga-pinga...uhuhuhu...(study..study...study!!)

~Moving Mode~
Dan dalam saya nak mengstudy kan diri,tetiba encik huby suruh saya pack-pack barang..isyy ade ke patut?dahla saya mmg sgt takde mood utk mengemas atau meng pack barang!!MALAS..uhuhuhu...Sudahnya,dia n kwn dia yg pack segala pinggan mangkuk kt dlm almari meja mkn tu...huhuhu...Gud job guys!!

Uppppssss...pada yang tak tau tu..saya sebenarnya akan pindah ke rumah lain..(kenapa saya tak guna perkataan rumah baru?ehihihi..pasal saya tak pindah rumah baru pun saya cuma pindah ke rumah father-in-law saya saja..My Family in law akn pindah ke rumah baru mereka di tmn angkasa-Taman belakang taman rumah kami..Tapi kena naik keta walaupun dengar cam dekat-kena cross highway KESAS lagi walaupun cuma mengambil masa hanya 5mins tuk sampai rumah baru fil saya tuh)

Sebab ape kami nak pindah ke rumah father in law instead of stay kt rumah saya sekarang?hurmm...
~"rumah baru kami" takde anai-anai
~"rumah baru kami" lagi besar dari rumah sekarang (ade 5bilik tidur 4bilik air)
~"rumah baru kami" lagi sejuk (sbb tak menghadap matahari)
~"rumah baru kami" lagi lengkap sebab dah pasang grill instead of rumah sekarang takde grill
~"rumah baru kami" mengadap jalan besar n kedai=kedai utama hanya seberang jalan je..(sgt dekat ok)
~n some many reasons...
(mode: sgt excited nak pindah sebab dah pikirkan deco idaman hati tuk rumah lain kami ni...hihihihi..)

Family in law saya of course la pindah ke rumah yg lg besar...Semi-D 5r+4t..(eh cam sama je..tak..tak..tak sama..rumah baru mereka mempunyai hall yg sgt luas,2n half storey setiap floor ade hall)..besarr..siyess...(nanti kalo ade masa,saya upload gambar kt blog ni eh)

okies enuff for moving story...(will update status soon)


~Touching Mode~
Kawan-kawan baik saya akan mengakhiri zaman bujang mereka bermula dari bulan ini..
wahh kenape saya sedih??
bukan sedih sebenarnya cuma saya terharu sebab mereka akan berkahwin dengan pilhan hati dan tetibe saya teringat kenangan dan saat-saat manis bersama dulu..
(uppsss mereka bukan bekas kekasih hati tau,cuma kawan baik yg bersama-sama saya ketika susah senang bersama)
Huhuhu..
anyway,really happy for them n Selamat Pengantin baru..Semoga kekal hingga akhir hayat...aminnn...


Jum study!!!!!!!!!!!




Notes:Sorry sbb agak lama tak update cerita si kecik saya tu!!huhuhu...bnyk cerita sebenarnya nak cerita tapi sangat tak sempat...sbb kalo tentang AJ saya,satu entry pon tak cukup!!but 1 thing 4 sure will update soon!!

Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...