Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Nov 29, 2013

Tentang Interview this coming Tuesday!!


Assalammualaikum..

Dah tak tau nak cerita ape..

tup tup dapat call dari Pantai Medical Resources (Pantai Hospital Group)

Dia invite saya untuk datang interview for this coming Tuesday..

Alhamdulillah.. (perasaan -  macam dah dapat kerja je rasa..hahaha..Hover!)

So sekarang ni nak prepare kan diri untuk interview ni dan mungkin akan ambik leave on that day..nak settlekan banyak benda sekali.. (nak keluarkan duit bayar fees Tadika Aqil-Bawak Medina inject 9 mos-Register School Aqil terus)

Actually..saya memang sedang mencari kerja after saya rasa Working on Saturday doesn't suits me at all..

Yeah..that is one of the reason..beside other reasons lainlah jugak.. (like benefits and career enhancement also..)

Saya sebenarnya teringin nak bekerja dengan company yang ber kapasiti BESAR..ramai colleagues ..ada company trip..masuk klinik free...ada bonus every year..ada increment which is saya tak pernah dapat selama saya kerja selama 5 tahun ni..hihihi..

Pernah..kerja dengan company yang berstatus BERHAD..tapi bile saya masuk je, company tu dah nyawa2 ikan dah..bila turn saya untuk dibayar bonus, saya tak dapat merasa sebab company tu dah JATUH!huhuhu..how unlucky am I..

So sekarang saya memang mencari Company yang ramai staff, at least saya boleh berkongsi rasa..dan bukan dalam keadaan sekarang yang memasing buat hal sendiri..huhuhu..oh how I miss moments in Patimas..and how I miss Rose and other colleagues so much!!huhuhu..

So doakan saya berjaya eh..untung-untung Benefits yang diorang offer nanti, akan memotivasikan saya untuk kerja dengan lebih kuat lagi..InsyaALLAH..

LAGI SATU..PALING PENTING!!

Company yang akan saya join...TAK KERJA HARI SABTU!!

Mueheheheheehee..


Photobucket

10 comments:

Mar Mansor said...

wish u luck!

AtieYusof said...

Good Luck Aida..
moga dipermudahkan...
susahkan bila dpt company yg kurang ambil tahu ttg kebajikan staff..mcm increment, panel clinic, bonus dll. tu..sbnrnya benda2 ni lah yg memotivasikan pekerja mcm kita...:)

Raihan said...

InsyaAllah..akak doakan..semoga berjaya..

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

good luck aida!! insyaAllah..pantai gp tu comp besar..mesti benefits menarik nanti..^_^

NrlAidaHml said...

Hehehee..thank you semuaa..love uuuu... :)

PetakBunga said...

wish luck dear

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

ehhh..lupe aida mintak link tempah fm bday tuh..akak tmpah kat dida zenal..ni link fb die..=)

https://www.facebook.com/syudazenal?fref=ts&ref=br_tf

LuN@_aiDi said...

gud luck momy!! moga berjaya^____^

SSulieana said...

gud luck my frens...su doakan aida dapat kerja yg sesuai dgn aida...

IDAZS said...

gud luck dear :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...