Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Nov 21, 2013

Special Project for this coming J.a.N.u.A.r.y :')


Okla..baru semalam tetiba ideas ni came across to my mind!

Saya ada angan-angan lah jugak..

nak buat Special project for my one n only Medina Amani..

Kebetulan, hari itu akan jatuh pada Sabtu dan saya sangat excited nak celebrate.. (uuppss dah terbocor lah pulak project ape kan..hihi)

Tapi..as usual, pasti semua perancangan di luar pengetahuan Encik Daddy lah kan..Dia tak suka dan tak minat..So Mommy lah yang akan arrange seorang diri.. (any volunteers?heheee..)

Cuma all the menus dah ada dalam kepala ni dan sememangnya bukan akan di masak oleh Mommy lah kan..

Tempah percuma sudah!hahahah.. (nak paksa MIL masak ...Nak suruh adik saya masak teettt..dan mungkin nak suruh mak saya masak ..ttuuuut..) yang simple-simple je.. Minum petang katanya..hahaha

Venue pon dah pilih..tema pon dah ada..eceh..hopefully semuanya berjalan lancar lah kan?

kenapa plan terlalu awal?

Sebab saya ingat nak buat semuanya sendiri.. DIY lah kononnya..hahahah..

So part saya sekarang adalah memikirkan Goodies bag n Candy Buffet serta Deco yang sweet muiitt sangattt..tapi yang penting simple dan sendirian berhad sahaja..

So pabila memikirkan bajet, haruslah slowly keluar kan..takde lah terkejut beruk nanti nak membayornya..


Simple but yet easy..hihihi..


Sekarang ni tengah fikir macamana nak Deco goodies bag dan beli kat mana..itu je dulu..lain-lain, nanti saya share k...hihihi..

Jom kira Budget dulu!hihihi
Photobucket

8 comments:

eug|ena said...

wah.. cepatnya plan.. tp betul tu boleh beli sikit2 kan..

eh, napa kaum bapak nih x suka benda2 mcm ni ye?
saya malas nak propose apa2 dah, sebab confirm kena reject :(

anyway, good luck mommy!!

AtieYusof said...

wahhh..semangatnya mummy Medina ni..bagus btl lah! perancangan awal itu penting...:):)

Adriannasyaz said...

Lawa beg goodies cenggitu..mesti comel2 beg diy nnti ni.. :(

safurara said...

oooo bijak eh.suh org lain masak.hehehe.aah kena bajet2 lah kan.jimat2.

SSulieana said...

ehhh medina dah nk setahun ke!...cepatnya aida dia dh besar kan...

kayyana said...

ni nak buat besdat party medina ke? hehehe.. DIY je kan ..

mila said...

yehuuuu....bestnye ad planning cmni..

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

wwahhhhh..best3x..akak pon suka bab2 merancang majlis anak ni..biarlah wat simple ke ape ke..tapi still jugak suka berangan nak itu ini..hahahaahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...