Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Nov 6, 2013

Stressssss !!!

Ahahaha...nak meroyan kat Facebook tak bole..so meroyan kat sini adalah lebih baik.. (sebab saya tak suka orang yang meroyan kat FB,rasa macam annoying sungguh! Uuppss!!so saya pon meroyanlah kat sini)

All this while macam-macam jadi..FYI, saya n family ada buat gathering this middle of the month..dah book hotel ..kat PD je pon, saya book since last two months!tapi bile saya call balik hotel tu hari ni, saya punya nama takde dalam list!Bengang gile.. things getting worst, saya boleh tak ingat orang yang ambik booking saya tu.. most worst ever thing is, SEMUA BILIK DAH PENUH!!

Boleh??

SAkit hati bukan kepalang!rasa macam nak maki2 je orang yang ambik booking saya tu..tapi nasib dia baik sebab saya tak ingat nama dia..kalau saya ingat, memang saya lanyak dia sampai habis!Huh!!

So other people yang baik hati hari ni, tetap ambik nama saya n put in waiting list, dan terus buat booking baru untuk scenery yang lain!sakit hati tau..Penat je saya booking date tu at respective bilik, sekali tu orang tu tak booked pon untuk saya!haih..orang yang emo haruslah along saya sebab kitorang dah imagine n plan macam-macam! (n yang tak best, dia macam nak salahkan saya pulak!sakit hati kita ni tau!)ggrrrr..

Sekarang ni, entahlaaa...tak tau nak fikir macamana..GERAMMMMM!!

Malam tadi pulak, Medina tak boleh tido sebab flu dia getting worst...sampaikan saya fikir nak tido kat mana sebab sorang nak air cond, sorang tak boleh air cond...nak berpisah,karang sorang ni mencari pulak..haih..sudahnya Medina hanya tido lena after pukul 2 pagi after saya lumurkan Bawang puting bakar+minyak kat ubun2 n tapak kaki dia..Alhamdulillah, dapat tido walaupun in between dady pasang jugak Air cond!haih..

Semalam jugak, saya di serang resdung..rimas gile, memang tak boleh nak cakaplah plus menyampah..saya ni sensitive betul dengan habuk!mungkin habuk kat rumah mak saya dah overload kot tu pasal setiap kali saya tido sana, mesti kena...huhuhu..

Semalam lagi, Buai Elektrik Medina ROSAK!!Sedihhh gilee..sebenarnya buai tu pun dah 4 tahun dah since Aqil lagi..so mungkin dah sampai masa kot!haih..kerenah bibik tak usah cakaplah kan..nak kerja senang..lepas tu memanjang lah complaint nya..Medina susah nak tido lah..medina itu lah..Medina inilah...saya saja je tak balik Lunch hour tadi..malas nak mengadap masalah..

Hurmm tu je..bebelan saya untuk hari ni..lega plus susah hati bile kes bilik hotel tu tak selesai lagi...

Haih Ilham oh Ilham!Menyusahkan aku betul!!






Photobucket

10 comments:

Raihan said...

Semoga apa yg dirancangkan akan dipermudahkan...InsyaAllah..kalau akak di tempat aida pun mengalami perasaan yg sama....apa pun banyak bersabar..

SSulieana said...

sabar banyak2 aida...

kayyana said...

yana yang baca ni pun stress.. mmg geram giler ngn org hotel tu. bodonye.. try cr hotel lain la aida.. PD byk hotel.. cbe cari kt agoda.com... sabar ye aida.. geram pulak yana.. bb yana pun malam tadi tak tdo sgt sbb flu die getting worst... riso nye la hai.. umah tak pakai aircond pun.. ksian awak aida.. sbar ye... dugaan...

mila said...

sis, baby kalo makin teruk selsema dia tu..sis try la cara yg wap air tu...mmg akan kuarkan hingus baby..so nanti xde lah mkin byk hingus tu..kesian bb...drp nt kne neb susah gk.

AtieYusof said...

Sabar ye Aida..tarik nafas panjang2..hehe...jgn marah2 nti cepat tua..:)
erm! moga semuanya dipermudahkan lah lepas ni..nti dpt pegi holiday msti hilang semua tensen tu...

NrlAidaHml said...

Thank u semua..Alhamdulillah perasaan bengang tu dah hilang bile semua dah settle..hihihi..

Cik Cammy:pasal flu tu,memang ingat nak buat lah kejap lagi..mana tau berkesan kan..thanks dear..

safurara said...

hahahaha sabr sabar.jgn stress.slow slow eh.heheh.rini last episod.hehehe

Adriannasyaz said...

Memanb stress betul ni..hee..sabar2..pikir menda yg gembira2 je..jgn stress2 sgt eh..

Sya mmg suka wat kek malam2..hehe..kekonon cuaca sejuk sikit..dan snyi sbb org lain suma da tido.hehe

FarahFerraDotCom said...

Sabar yer aida.. mcm2 jadi dalam masa yg sama mmg boleh stres..tp byk2 kan berdoa semoga dipermudahkan semua urusan aida..chill okey.. =D

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

adoiii..mmg nampak stress sungguh nih..sabar byk2 ye aida..smoga sume urusan dipermudahkan..^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...