Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 9, 2012

Skill Aqil bila tangkap gambar..

Bila dah tetiap hari ngadap lappy..

Kerja pon tak berapa nak banyak..

Haruslah update blog tetiap hari kan...InsyaALLAH..

Aqil sekarang ni pantang pegang hp momy..

Mesti pg kat button camera tu,terus dia tangkap gambar banyak2..Pudding camera pon dia dah pandai guna..habis semua jenis camera yang ade dia cuba...

Kegilaan Dady n Aqil sekarang..

So kat bawah ni Aqil telah menunjukkan skill nya...

(mana yang gambar sampah tu,Momy tak letakla kat sini ye...sakit mata je tgk..hihihi..)

Cousin Aqil yang super duper comei..

Comel kannn..

Tangkap gambar abg long...

Tgk...sebelah je di tangkapnya...

muka plak tak nampak..

Separuh je dapat..

Minat sangat kot dekat bunga2 tudung momy ni kot...


T.h.E e.N.d...

2 comments:

munna said...

oklah tu Aida ada juga rupa org yg di tangkapnya...kalau meya yg snap gambar hampeh semuanya

MommyAqil said...

Hihihi...Kak Munna, ni pn jenuh dok ngajor camana tangkap gambar..kikikiki

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget