Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 19, 2012

Jumaat~Penghulu segala hari~sebuah kematian dan kesakitan~

Assalammualaikum...

Hari ni hari yang dinanti saban minggu...

Sebut je hari Jumaat,pasti semua orang suka dan happy...

(only peminat cerita Adam dan Hawa je yang tak suka Jumaat...huhuhu..Tapi saya tak minat cerita tu sebab Ain Hawani tu...hohoho..Statement berani mati..kikiki)

So..hari ni berlalu dengan begitu baik..

cuma yang tak baik..malam tadi..saya tido awl.. (bile nk kunci jam ,masa yang saya ada utk tido adalah 8hr 59mins)...hihihi..lama kan..letih ya amat..tak silap saya Aqil pon tido awl selepas Momy..

Tetapi..saya diserang keekjangan ya amat dalam waktu tido tersebut..

nasib baik huby ade n belum tido lagi..(main PS3 tak sudah)

"Abg tolong...kaki bie kejang..."

terus dia betulkan ape2 yang patut kat kaki saya tu..

Pukul 4.30pg jadi lagi..huby jugak yang jadi mangsa..

Before this..saya reti nkhandle kalo rasa kkejangan tu nk datang..tp kali ni tak bleh nak control plak dah...

Mungkin usia kandungan pon dah besar maka kekejangan yang dihadapi terpaksa dihadapi..

Semalam lupa nak suruh huby sapu minyak panas... Hurmm kena standby minyak panas kuning ni..huhuhu...

Pagi ni..

Saya dapat berita Adik MIL meninggal dunia akibat darah tinggi setelah jatuh di bilik air malam tadi..

Innalillahiwainalillah hirojiun..

Takziah utk keluarga MIL sbb mereka juga sekarang ini sedang mengahadapi saat-saat kesukaran kerana ayah mereka masih di ICU hosp Taiping kerana koma akibat sakit pelbagai..sudah hampir 3minggu di sana..

Semoga Tok Wak terus dikurniakan kekuatan dan semangat utk hidup..InsyaALLAH..

Kematian adik MIL pula tidak dijangka dan datang hanya tiba-tiba..

Benarlah kata orang ajal dan maut semuanya di tangan ALLAH..semoga kita semua tabah mengharungi setiap dugaan yang datang..Amin..

Mari muhasabah diri di Penghulu segala hari...


2 comments:

Suliana said...

innalillah.. meninggal hari Jumaat.. alhamdulillah..

MommyAqil said...

Innalillah...thanks su

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget