Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 11, 2012

Part 2 ~Terengganu~Masjid Terapung~

Sesiapa yang pegi Terengganu tempat wajib yang mesti mesti pergi mestila ke Masjid Terapung ni kan??

hihihi...so kami pon tak terkecuali..

After kenduri at Marang hari tu...kami pon terus bergerak ke Masjid Terapung for Asar prayer..

Duration tyme nk smpai sini from Marang adalah dalam 15mins..

Masjid terapung ni terletak betul2 dekat Kuala terengganu..So kalo cari Masjid terapung ni kat kemaman,mmg tak jumpa la ye ...Melainkan Kat Batu Feringghi ade satu n masjid As Salam Puchong Perdana... (mengarut dan merapu dah strat dah..)

So ape kata kita layan gambar2 yang ade ketika di sana.. Jomsss...


Nampak tak ape2?


Nice Angle..


Dady, Ateh, asyaff..sibuk dengan DSLR mereka..





















mereka with pasangan masing-masing...


Along n Family..

Next : Part 3~Pasar Payang~Masjid Kristal~

2 comments:

munna said...

hari tu pergi terengganu ...tak sempat pun ke sini....

Alynn Mueez said...

Bez je datang solat sini...siap sempat mandikan anak lagi..indah bersih...
http://www.chatchantek.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget