Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jan 4, 2013

Weekend Yang Ditungguuuuuuu...- Gold Coast Morib -

InsyaALLAH malam ni akan bergerak balik ke Kajang..Tido sana..sambil menghantar kain untuk di buat Sarung Tilam n Bantal baby..(mak saya dah agree untuk menjahitnyaaa...Yeayyyy..thank u mak..love u laaa..)

Esok balik semula ke Puchong...dan InsyaALLAH jika tiada aral..jika tiada rasa sakit-sakit nak bersalin, akan ke Gold Coast Morib pulak pada Ahadnya nanti...hihihi..(gigih betul mak buyung ni nak berjalan..kikiki)..Semoga Allah memudahkan perjalanan ke sana nanti..dan utk saya n family..semoga selamat pergi dan balik dalam keadaan sihat..InsyaALLAH..hihihi..

Pemergian ke sana, tidak dimaklumkan kepada sesapa pun..(means PIL or family saya tak tau pun..kalo tau pun, tau tau mcm tu je..kikiki)..InsyaALLAH akn pergi bertiga sebab dapat tiket murah hati tu kan.. boleh refer SINI tuk tau camana dapat tiket murah saya itu..

Dady pon dah mula tertanya2 bila akn pegi..kat mana and bla-bla-bla..sebab pada asalnya dia malas nak pegi kan..so sekarang dia plak yang excited lebih..hihihi..tak sabar nk bawak Aqil mandi Pool yg confirm akn meraung-raung kalo ajak balik..n tak sabar nak pegi bercuti bertiga..InsyaALLAH dengan izin Allah..

Balik on 7 Jan (isnin) - harus amik cuti jela kan..-malam ade check up- so boleh tau dah bile masanya baby akn keluar..InsyaALLAH..jika takde ape2 sign lagi..Mommy mesti mengaktifkan diri dengan jayanya lepas balik Morib nanti so that baby akn keluar pada waktunya n really2 hope baby sayang mommy ni takkan overdue..InsyaALLAH..

So kita berjumpa lgi di masa-masa akn datang ye..kalo saya bleh buat live update dari mana2 sayya update k...Happy weekend semua..Loveeee Uuuuu.. :)



Photobucket

4 comments:

Lynn Huraiza said...

wah...nak gie jalan2...baik2 tau dan enjoy your holiday yer...

NrlAidaHml said...

InsyaALLAH Lynn..thanks dear..u too..take care..

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Bestnye..Enjoy your Holiday..Moga segalanye berjalan lancar..^^

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

dengar best jer g holiday hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...