Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Feb 19, 2014

WW : Aqil Cukur Kening






Budak terlebih kreatif..

Penangan abg Jebat..

-Aqil masuk toilet atuk dia - amik Gillette atuk dia kat dalam toilet tu - lepastu try nak buat macam Tut!-huh..geramm...

#Sebenarnyapengaruhkeningpakngahdia

#SorryToSay

#USTakSuka!




Photobucket

18 comments:

Mar Mansor said...

amboih..penangan abg jebat..abg jebat jr nih

Petak Bunga said...

nasib baik tak habis...
kalau tak mak dia kena lukis mcm kening sin chai

norey said...

jgn marah dia aida..sabar..explain kat dia..aqil kreatif sangat ..

Hati Ema said...

erkkkkkk....... nasib baik sikit.... kalau tak org tua tua ckp.... kalau x de kening leh nampak hantu.... hiihihihi

~MommyAqilMedina~ said...

Kak Norey: Hihihi..aida tak marah dia pon..tau dah dia budak lagi kan...

Ema:tula pasal..nasib baik..

Petak Bunga:hehee..sin chan jadinya nanti..

Mar: Tula pasal..bernagan nak jadi Jebat kot..

Fiqah said...

Speechless..

Lily@MamaZaraZareef said...

erkkk..abg jebat tu sapa..blur plak tetiba..hukhukhuk..nway, mummy jgn marah aqil yek..tak sengaja gamaknye tuh..^_^

dalila said...

huh?
bahaya tu..nasib xkena mata..

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, eheee boleh tumbuh balik ke ?

munna said...

HEHEHE... DAH MCM ABG JEBAT JR GAYANYA

Lynda Che Lah said...

ok..tgk abg jebat takpe..jangan follow abg jebat k Aqil..hehe

ahkak gojes said...

anak pempuan ahkak pun pernah bercukur...entah bila masa dia nampak papa dia bercukur janggut. tp mungkin nampak dekat tv kut... ha, abis luka dagu dia. keluar bilik air siap pegang dagu takut ahkak nampak dah berdarah...ha..alahai. sejak tu dia dah xkacau lg. budak2 kan...

aTieYusof Family said...

abg Jebat versi aqil...hihi..
kena jaga2 juga AIda..takut dia luka...

LYAfrina said...

haha..
alahai aqil....
mujur tak dicukurnya smpai habis bulu kening tu

IDAZS said...

omg! bahayanya... nasib baik tak luka.. kuat betul penangan abang jebat ya. hihihi..

aqil..aqil!

Ibu Lala said...

Nasib baik tak luka. Bahaya la main pisau cukur nih. Simpan tinggi tinggi.

msredcheesecake said...

seb baik takde luka2...bebudak ni buat kita sakit jantung je...hhhee

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Budak2 semua depa nk explore kan.. nasib baik tercukur sikit jer..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget