Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Feb 25, 2014

Medina oh Medinaaa.. 13 months old!

25.02.14 - 13 Months sudah itu anak dara..

Okla sekarang ni saya rasa tiba-tiba dia dah besar..

Sekarang ni kan..janganlah cakap "adik nak susu?"

haa cepat-cepat selak baju mommy n cakap "nak"

dah pandai..cakap ni pun dah pandai "nak t*t**"

memang tau ini budak..

Berjalan berlari dah macam tak cukup tanah..(Laju kemain..)

So kalau nak nampak Medina ni macam gigirl ke memang tak..takde langsung mewarisi ciri ciri keayuan Mommy..

pengaruh abang sungguh!

Kerja nak memanjat je tau..sampaikan pernah panjat sofa lepas tu nak terjun pulak..haih macam lah teror sangat..

Sampaikan saya rasa anak saya dua-dua laki ke?

kakakakak..

Semoga Medina membesar dengan sihat dan bijak..

"Who is Medina?"

cepat cepat angkat tangan!

"How old are you?"

Tunjuk jari telunjuk 1

Clap hands clap hands..

*Tepuk tangan..

Pandaiiiiiiiiiiiiiii..

video


Alhamdulillah..








nak melawa je kejanya..


***Esok baru nak pegi injection 1 year..sebab hari tu Medina flu n batuk,so postpone sampai dia sembuh..So esok baru nak pergi..



Photobucket

12 comments:

Mama Safiy Arfan said...

bijaknya medina.. :-)

Lynda Che Lah said...

comel Medina..talpe Aida..bila kurang girly biasanya dia berdikari..hihi

SSulieana said...

retro sgt la medina tu...abg aqil tu dah kenapa sakit kaki ke....hehehehe comey!

msredcheesecake said...

aloloo tomei medina... malunya kalau dia jerit nak susu tu depan org ramai...hheee

big bad wolf tu ada lagi sampai 28 feb...nak gi ke?hheee

LiLy @ MaMaQiStInA said...

moga Medina terus membesar dgn sihat & kuat bagai juara ^^

Anonymous said...

medina sgt comel laa auntie tgk... clever gurl kan!!

LuN@_aiDi said...

Clever sgt ler si Medina neh ^^

nurul husna said...

hye medina...dah besar awak yer...comel lak tu..irfan baru 7 bulan..hehe

IDAZS said...

clever and stylo sungguh medina. pandai melaram..

besar nanti siaplah perfume dan lipstik mummy. hehehehehehehe..

seakrang belum ada tokoh lagi, tunggu besar sikit ya.

cik pea pun sungguh 'lasak'. sabo je la

Mar Mansor said...

amboi medina posing...ada gaya

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Alolo omeinya dia bergaya ngn spec besar tue.. =D

aTieYusof Family said...

Alo..lo..lo..makin cute dan bijak Medina cyg..comel pakai spek..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget