Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jan 13, 2011

Fakta dan pendirian yg rapuh oleh Mama Fasha Sandha..

Assalammualaikum..
Pepagi dah selak Kosmo!!Almaklumla Front Page Fasha Sandha!!Sape yg taknak baca kan..Besar plak tu gambar dia..
HUHUHU..
Jgn ter percaya saya ni peminat Fasha Sandha Ok!!Tak Langsung!!Tak Minat!!Tak Suka..cuma nk share something oleh kenyataan Mama FS dlm Kosmo M/s 3..(uuppps kenyataan ni adalah kenyataan balas tentang gambarnya berbikini di Bali)

Sedikit kenyataan dia yg saya rasa macam pelik..
"SAya dapat tahu selepas kakak FS, Baby beritahu mengenai isu tersebut yg mula diperkatakan di Internet. Apabila Isu tersebut mula-mula di laporkan KOSMO! pada 10 Januari 2011 lalu, saya buat tidak kisah kerana ingat ia akan reda tetapi nampaknya semakin berpanjangan. Sebagai seorang ibu, saya malu dan sedih kerana ia seolah-olah menunjukkan saya tidak memberi didikan agama kepada anak saya"

Alhamdulillah..
Sekurang-kurangnya ada terbit rasa kesal dari hati si ibu tentang perihal anaknya..
Sekali tu kan...
Haaa bacalah...

Kosmo: Apakah Pandangan Mama tentang Imej FS berbikini?
Mama FS: Kalau di sana (Bali) tak kisahlah tetapi jika di Malaysia memang tak bagi pakai. Kami pun selalu pergi mandi manda disini, tetapi FS hanya pakai Baju T dan seluar panjang. Kami sekeluarga pernah bercuti di Phuket, Thailand sebelum ini dan Fasha pakai pakaian yang sama (bikini) tetapi tidak masuk surat khabar sebab kami tidak memuat naik gambar tersebut.

Haihla Mama Fasha SAndha oiii...
Ape-apelah...Lu Fikirlah sendiri!!!


***Nora Danish lagi sweet kan..ahaks....Photobucket

4 comments:

eRaY said...

hahaha kelakar2, funny2
tah hape2 kenyataan daaaaaa

Edura Hanum said...

bila dia dress camtu menunjukkan ajaran parents ketika kecik.
tapiii blh lak mak dia kata camni
"Kami sekeluarga pernah bercuti di Phuket, Thailand sebelum ini dan Fasha pakai pakaian yang sama (bikini) tetapi tidak masuk surat khabar sebab kami tidak memuat naik gambar tersebut"
hu..nmpk sangat xkesah kan
terlalu daring mak dia nie

MommyAqil said...

Eray: Tula pasal..Ntah hape2 kan..Maybe like mom like daughter..huhuhu..

anum: TUla..mmg mak dia tak kisah pn sbnrnya..pastu nk highlight kt Paper dia kecewa sgt..siap nk salahkan kawan FS lagi..(kunun tak suka FS kawan dgn kawan yg telah menyebarkan gmbar tersebut..)haihla dunia..

Suliana said...

hmm.. mcm2 la artis ni.. tu tak dgr lagi komen mak sh amani pasal anak nya seksi.. huhu.. nak bela anak pun berpada2 la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget