Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Mar 25, 2014

Cousin’s Wedding at Marang T’ganu (15 GAMBAR)



Perjalanan kami hari tu bermula seawal pukul 0530 pagi Sabtu (sepatutnya pukul 0500,tapi biasalah Hubby saya tu always tak menepati masa).

Kemudian kami berhenti di Bentong untuk menunaikan solat Subuh, (Alhamdulillah dapat berjemaah)..kemudian kami teruskan lagi perjalanan dengan berconvoy 4 buah kereta..

Selepas berhenti di sana sini,akhirnya kami sampai di Marang Terengganu tepat pukul 12.30 tghari.. Letih capek semuanya ada sebab perjalanan yang agak jauh dan terpaksa jugak melayan kerenah anak-anak dalam kereta tu,memang challenging lah jugak kan..

Seterusnya kami teruskan ke Homestay kami di belakang rumah Mak Lang saya yang pada mulanya saya berdebar-debar jugak dengan keadaan Homestay tersebut sebab takut kondisi yang tak menepati selera kami..

Alhamdulillah..Homestay kami sangatlah memuaskan dan rasanya tinggal sebulan kat situ pun kami tak kisah..hiihih..Rumah Lot yang baru dibina dan segala fasiliti di sana sangat TERBAIK..nanti saya bagi full review about the Homestay ye..

Lepas tu kami keluar dari HS untuk menikmati makan tengahari di rumah Mak Lang saya dan seterusnya kami terus ke Pasar Payang..cuci mata je sebenarnya..tapi sempat jugak saya rembat 1kaftan untuk saya dan Medina…hehee..

Lepas tu nak ke Pantai Batu Burok utnuk menikmati angin petang…tapi orang terlalu ramai dan jammed terus kami patah balik ke HS..Malam tu ada kenduri sikit di rumah mak lang saya dan sempatlah kami menikmati juadah Nasi Dagang yang marveles di sana..Alhamdulillah..

Malam tu saya tidur pukul 12.30 tgh malam sebab anak-anak sakan bergusti berlarian-lari an di HS sebab sesekali dapat berkumpul bersama kan..

Esoknya..pagi-pagi ke Masjid..Majlis pernikahan..selesai pukul 11 pagi..terus kami ke HS untuk mengemas barang-barang dan keluar semula ke Losong untuk beli kepok lekor..lepas tu balik ke HS dan kembali untuk menikmati makanan kenduri..Alhamdulillah tepat pukul 4.30petang, kami pun memulakan perjalanan ke KL..

Berhenti di sana sini dan menempuh perjalanan dengan keadaan kereta dan lorry yang banyak,akhirnya saya selamat sampai di Puchong tepat pukul 11.30 malam..

Alhamdulillah..walaupun penat dan singkat percutian kami ini..moments yang ada sangat bermakna..Alhamdulillah..

Last but not least..Selamat Pengantin Baru Nonie dan Afiq..semoga kekal hingga ke syurga..Amin!

Jom layan momentos kami melalui lensa camera Iphone adik saya yang cun melecun..(perlu ke mention?)hahahhaa..


Gopro sangaaatttt..





Momy n Dady nak bercinta pon Medina tak bagi can..huhuhu


Semua anak-anak dah enterframe..






With jelitawanss


With my lovely cousins n sisterss





Mommy dotter bercinta sat..















Pengantin kecik..

alolololo... 



Photobucket

8 comments:

Raihan said...

best kan..walau penat tapi yang seronok dapat jumpa saudara mara kenduri kawin ni...dah jadi kebiasaan kalau cuti sekolah...memang sesak sikit....

mila said...

HEY, COMEY SGT PIC YG BWH TU.AMBOI MEDINA..BERCINTA YE? HIKHIK...opss sory tercaplock...

** pic atas tu yg medina pakai pampers je xde seluar.hahaha.lucu sgt..mummy daddy nak bcinta cbuk dia enterprem gak

msredcheesecake said...

KALAU GI WEDDING MESTI NAK ADA PICCA ATAS PELAMIN KAN...HHEE

Farah Waheda Wahid said...

klasikk gitewww gambar2nya, dah macam raya pun ada jugak tu...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, wahh lawa dan simple sangat pelamin. hehee sana sini monofie ya ~~~

IDAZS said...

medina tak kasik chance kat mummy n daddy.. hihihihi..

oh pergi pasar payang hari sabtu ya, kami pergi hari ahad. Memang ramai sgt org. Kami yang balik 4 hari ni pun tak puas rasanya. next time kena plan cuti lama sikit.

Mar Mansor said...

cute je gambar last tu

Ibu Lala said...

Cantik rumah tu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...