Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jan 20, 2014

Update : Hadiah 1st GA MommyAida

Mesti ramai tertanya-tanya kan hadiah ape buat pemenang 1st GA MommyAida tu kan?

taraaa..


Setiap seorang akan menerima satu kotak yang dalam nya berisi..Jeng-jeng-jeng..

Hehee..

Dan tak lupa juga,ada hadiah buat si kecil anda!

Jom reramai sertai GA saya yang akan berakhir pada 25.01.14 nanti!


Photobucket

6 comments:

aTieYusof Family said...

wahhh! macam best je hadiah.. blm jumpa pic Pa'e lah...haha..

norey said...

rezeki siapa yg bertuah tu...

Mama Safiy Arfan said...

alaa acaner nak join, Arfan lom 1 tahun lagi..hehe...gmbr anak org len plak xde dlm simpanan..kiki..xde rezeki lah gni

LiLy @ MaMaQiStInA said...

macam best jer hadiah ni...Good Luck untuk semua peserta... nak godek2 dulu gambar qis kalau ada.. :)

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Wah cam best jer aida..harap2 ada rezeki menang...hehehe

kayyana said...

dah join dah.. hehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget