Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jan 3, 2014

Ajari anak-anak untuk hidup susah~

Muhasabah di Hari Jumaat..

Sifat memupuk rasa kasih dan belas dalam diri anak-anak..

sama-sama kita praktikkan..


Aqil memang tetiap hari makan tanpa lauk..

Sebab memang dia tak suka lauk..

huhuhu..


Photobucket

9 comments:

norey said...

Aqil makan tanpa lauk? mmg betul² ajar susah tu Aida....hehehhehe...tapi bukan Aqil je kot...kdg Iyyan pun sama...apa pun setuju dengan pendapat Aida...

msredcheesecake said...

anak sy pon kalu lauk tak suka dia makan nasik je la... makbapak skang tak suka anak dia susah...

Mama Safiy Arfan said...

tp sis, rasa mcm sedih kalo nak bg anak mkn mcm tu..klo mmg dia xnak tu cete lain...ni kalo kite yg xmampu sediakan..alahai.. :-(

::NureeN:: said...

rasanya semua d atas anak nureen mmg buat sndrik tanpa di ajar

mama aryan said...

betul sgt2 tu..kdg2 anak2 mmg perlu diajarkan erti kesusahan,kerana didunia ni ada benda yg tak mungkin kita akan dapat walapon kita nak...

salam kenal dari akak

♥ Mrs. Secretary ♥ (FARAH) said...

Setuju sgt..mmg kita kena ajar anak kita utk kenal erti susah..baru la dia boleh fhm mcmne susahnya kita berusaha nk bg yg terbaik utk dia..=D

Mia Kassim said...

Salam kenal dan follow.
Pertama kali singgah ke blog ni :D

adianiez AIDA said...

hai. first time aida terjah sini. mlm2 blogwalking and ter landing sini :-)
anak2 zaman skang ni byk komplen / komen! susah skit da bebel / merungut hi hi hi hi...

aTieYusof Family said...

Betul tu Aida..hubby sllu kata, jgn ajar Pa'e hidup senang..sesekali manja kan boleh..mmg perlu ajar susah, sbb drpd situ depa akan beljar utk berusaha..:)
Tq sharing Aida..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget