Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

May 12, 2011

Tidur Lasak...

Selamat pagi!!!
1st time saya buat entry sebegini awal...heheheh..curi-curi menggunakan ehem..ehemm cik abg...

Bangun pagi rasa sakit-sakit tak??

Saya sudah tentu terasa sakitnya..

Sebab??

Aqil saya tidur LASAK BANGAT!!!

Haiyooohhh..

Selalu kan...Aqil mesti nak tido atas perut saya or org terdekat dengan dia..saya pon tak pasti kenapa..

Tapi dia mesti nak tido atas orang..

PAStu kan bile bangun pagi je mula lah saya rasa mcm nak patah pinggang sebab beban yang saya tanggung sewaktu tido..

uhuhuhu..haihla ank bujang sorang ni...

Lately ni..dia semakin lasak kalo tido..kengkadang tetiba je kaki mengadap kita kepala dia kt kaki kita..

Kengkadang tu boleh hampir-hampir nak jatuh katil..nasib baik saya sedar cepat...

heheheh..

Anak2 awk tido lasak tak??



****Alhamdulillah bibir Aqil semakin pulih..dah tak bengkak dah..Thank u Auntie semua!!luv u lahhh..hihihi..
Ok!!Mommy dah nak siap pg kerja ni..jumpa kt opis yer!!kikiki...Photobucket

8 comments:

MummyEcha said...

alahai sama ngan ank dara saya dulu..habis semua org dia tolak tepi hehehehe....

MommyAqil said...

kan..kan.. mummyecha...lasak betul budak2 skrg ni tido..hihihi..

Ummi Ummair said...

aih...sama cam ummair jgk. klau nyusu mst nak meniarap ats badan kita. pstu pusing sana pusing sini. mlm2 pn cmtu jgk..tau2 dia dah ada kt ats badan. pandai selak cri sndri plk tu susunya..hihi

Melur Jelita said...

Biasa la aida jelita...sakit sakit satu badan akak..nak lena pun susah

MommyAqil said...

UmmiUmmair:saya dulu pun cam tu jgk waktu BF..mesti Aqil tido meniarap atas badan..pastu meraba-raba cr nenen..hihihi..

Kak Melur:kan kak kan..sakit sakit sgt rsanya..tp demi anak,buat tak tau je sakit tu..hihihi..

sarah-najwan said...

tu biasa tu..memang kene rasa gak tendangan kaki kecik tu..hehe..

kdg2 tu kaki atas muka pun hade..huhu

wahida said...

anak2 saya pun tdo lasak...yg si adik tu asyik la nak tdo sebantal ngan saya..padahal dia ada bantal sendiri...pastu tdo asyik la saya ni kena terajang...adeh...

MommyAqil said...

KakSarahNajwan:basa yer..saya pon rasa biasa la jugak..tp tak larat nak menidakkan tendangan yang datang..kikiki...

Wahida:saya pon sama!!Aqil mesti nak tido sebantal n kalo boleh muka ni kena bertemu muka baru dia boleh lena..lawak betul...hihihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget