Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

May 18, 2011

Saya KEMBALI!!Tgk wayang Mode is ON!!

Apa khabar  awak semua??rindu betul saya kt awk2 semua...Awk2 rindu kt saya tak?hehe..
Sehari tak bukak blog rasa mcm hape je!!serius bosan!!hikhikhik..

Semalam bercuti kerana Wesak hari ni dan seterusnya bercuti kerana sedang bercuti..syoknyaaa..
Semalam saya plan dgn huby nk tgk FAST5 kt Sunway..
Siap dah hantar Aqil kt Bibik around 3..sekali tu dah sampai SUNWAY,Mak aiiihhh...panjangnya QUE..
Camano ni..sekali tu tgk kt Screen pukul 4.15 SOLD n 5.40 FEW..pukul 7 ade lagi..tapi mmg harapanla kan nak tgk pukul 7..kalo tak kerana budak botak tu dah lama tgk jugak...hihihi...tapi apakan daya takkan nak tinggalkan Aqil lelama pulak kan..

SUdahnya...Weall juz beli tiket utk hari ni je..pukul 3ptg pny show n siap duduk kt  Couple Seat lg...chewahhh romantik gitu..aahahahhah...bukan senang nak tgk Daddy sesuka hati beromantik sebegitu..kikikik..

So sekarang..dah hantar Aqil pg2 lg kt rumah Bibik ...Senang saya nak buat kerja..saya dah siap kemas n polish bilik sendiri dah sidai kain n ingat nak masak..tapi tetiba malas pulak..kikiki..
tanya En Suami dia kata "ikut Bie la"..memula mmg saya nak masak jgk..TAPI mmg malas sgt...takyah la kan..esok je la..heheheh..

Tgh menunggu-nunggu show pukul 3 ni..n tak sabar nak mkn PopCorn sambil tgk wayang dgn huby tercinta...rasanya mau makan setahun jugakla saya tak tgk wayang gara-gara taknak bw Aqil tgk wayang..rasanya uncontrollable kalo bwk Aqil sekali..huhuhu..Faham2 jela yek..

Fast n Furious 5..Orang kata Best Gilerrrrrrrrrrr...Yeke???

11 comments:

sarah-najwan said...

amboi sukanya dpt deting gtu...

akak pom teringin tapi askar akak sapa nk jagoo..waaaaa

Edura Hanum said...

anum dah tengok cite nie
mmg xmengecewakan

SSulieana said...

jeles nye!hehehe...selamat berdating ya!!!

munna said...

jeles bila org tgk wayang..pasal kat sini takde panggung wayang pun

Yasminhamid said...

selamat menonton...

wahida said...

masa zaman cintan cintun dulu suka pilih kapel seat...hahah!

MaMaNuRiN said...

amboi romantika di amor gitu..best kan citer Fast5 tu..mama tengok last week heheheh..rasa macam nak tengok lagi

MommyAqil said...

KakSarah:kami ni pon bernasib baik rumah mak ayah dekat..boleh tolong jaga sat..kalo tak,payah jugak..hihihi...

Anum:mmg serius best kan..huhuhu..tak rugi byr tiket...

MommyAqil said...

Sue:hihihi..sesekali ajak cik abg keluar berdua tau...amik cuti emergency,confirm bole berdua-duaan..kikikik..

KakMunna:lah..yeke..ciannya..takde panggung wayang ye..takpe kak,nanti kalo mai KL ajak abg tgk wayang kt sini ye..

MommyAqil said...

KakMin:terima kasih ye..Jom Kak tgk wayang..

Wahida:hihihi..sama la kita..tp ikut bajet gak waktu kapel dulu..maklumla tiket kapel sear kan double..huhuhu..

Mama:hikhikhik..bkn senang nak ber dua-duaan ni..kikiki..baru bleh bermanja-manja sikit...hihihi...Mmmg best sgt2 la citer tu..tapI....huhuhuhu....Bc next entry k...

Edura Hanum said...

lepas nie akak tengok lak cite genre romantik
barulah cam ala-ala zmn bercinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget