Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Sep 8, 2014

Exam Penguasa Kastam W41 yang tah pape - Exam Ulangan Rabu ni!! Exam Online!~

Seperti semua tau..saya ada exam untuk Penguasa Kastam W41..Sebenarnya bukan saya je..ramai jugak kawan-kawan saya yang ambik exam tu,..

So saya pon semangat gile ni nak ambik exam tu sebab Online kan..memang tak payah bersusah payah sangat..janji kena ada line internet yang kuat kat mana-mana lepas tu attend pada waktu yang telah ditetapkan..

Ada 3 seksyen..untuk 3 jam..

So seperti yang dijanjikan, pagi Sabtu tu pun saya prepare macam pergi kerja sebab saya cuti 1st week of the month..Saya basuh kain siap-siap..saya hantar Medina, beli sarapan..janji pukul 8.30pagi saya dah terpacak depan PC..huhuhu..Aqil saya dah siap-siapkan sarapan dia koko Crunch ngan Susu kat bawah n Donut 2 biji..Baju untuk dia mandi pon saya dah siapkan..janji dia tak kacau saya nanti..hehee..





Tepat pukul 9 pagi saya pon dah bersedia untuk attend exam tu..

Sekali tu kan.. saya masih menerima papran macam ni..


Aik..apesal ni..saya tunggu lagi sampai pukul 9.10 pagi..(dah rugi 10 mins ni)..tak boleh jadi..

Saya pon call lah no SPA yang tertera kat email..Feedback : LINE BUSY!

Bukak FB rupanya ramai yang senasib dengan saya..huhuhu..ouh emm gieee..

Saya pon call kakak saya sebab dia pon ada kat opis sekarang ni..(Kakak saya kerja SPA)

Sekali tu dia pon pening sebab sekarang ni memang ada masalah dengan Server dari Jaring...memang ramai tak dapat bukak..diorang pon dah macam Bursa Saham..call tak berhenti masuk..huhuhu..

Dekat pukul 10 pagi macam tu kakak saya call suruh saya datang SPA sekarang sebab ramai yang boleh bukak and jawab exam kat sana..huhuhu..so saya pon cepat bersiap..dari Puchong pukul 10.20pagi..lepas tu rushing jugak..sampai SPA pukul 10.50 pagi..huhuhu..

Masuk ofis Kakak saya memang tetiba server teruk gile!sampai kesudah, saya pon tak dapat nak jawab exam kat sana PON!FRUST!!

Saya tunggu sampai pukul 12 tghari..lepas tu still tak boleh..saya pon balik!Balik dengan kekecewaan..saya tak marah pon kakak saya suruh datang sana..tapi saya geram dengan SPA sebab tak stabilizekan dia punya system before nak buat EXAM online yang kekonon menyenangkan lah sangat!huhuhu..Nasib baik saya memang tak kerja hari tu..kalau saya kerja, dah kena potong RM100 dah..haih.. (unpaid leave)

So lepas-lepas tu memang mengamuk sakan lah orang sebab menyusahkan kan..huhuhu..

UPDATE: tadi kakak saya call..kata dia akan buat Exam ulangan pada hari Rabu ni (10.09.14) pukul 8 malam sampai pukul 11 malam..huhuhu..so tengok lah nanti camana..maybe hantar anak2 ke rumah Bibik jugak sebab taknak diorang kacau..huhu..

Semoga Exam kali ni tak menyusahkan dan berjalan lancar..Amin!



Photobucket

9 comments:

Unknown said...

semoga dpermudahkan n gud luck ye aida

dalila said...

nasib baik ko buat blk..nyway, gud luck aida..

AtieYusof said...

Good luck ye Aida..sy lepas plak masa exam tu.. tu pun patut habis kul 11.30am terlajak smpai ke pukul 1.00pm... apa pun moga semuanya di permudahkan:)

Suria Amanda said...

All the best Aida..mmg nampak ramai yang meroyan semalam kat fb pasal menda ni...

mila said...

rasanya lebih leceh la dorg mcm ni..sepatutnya blh trs siap ( kalo buat exam attend kat mn2 port)drp ngadap on9..sbb server ni kite xtahu ble dia nk ok dan x ok.klo dh 1 malaysia duk serbu dlm 1 masa, cmne x jem huhuhu

Sha said...

good luck!

Raihan said...

semoga berjaya aida..mmg dugaan betul

FarahFerraDotCom said...

Semoga kali nie akan berjalan lancar yer aida.. Good luck..=D

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

budak2 kat lab akak 3 org amik exam ni tapi sume pon nasib sama mcm aida..huhuhu..sia2 dok 5 jam kan dpn pc kata diorng..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...