Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Sep 20, 2013

Persamaan dan perbezaan - Adik Abang ~ Aqil ~ Medina




Medinaaaaa


Medinaaa


Medinaaa


Si tembammm


Cinta HAti Mommy


4 years back...


Aqil Pon tembam jugakkk


Yang penting muka dan iras mereka hampir sama!!

Sebenarnya..

Dari Medina dalam perut lagi saya berhajat sangat untuk mendapatkan anak yang muka mereka hampir sama!!

Seriously..Berhajat ok!!hahaha..

Sebab saya suka tengok walaupun berlainan tahun tapi muka mereka akan serupa..

Tiap-tiap hari time saya mengandungkan Medina saya akan tenung muka Aqil dalam2 ..

So that Adik Aqil akan copy paste Muka Aqil jugak..

Alhamdulillah..

Allah makbulkan hajat saya..

heheheee..

So ini lah anak-anak saya..Harta Dunia Akhirat..

nanti saya cerita perbezaan dan persamaan mereka yee...

Daaaa....



Photobucket

8 comments:

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Macam kembar..serupa sangat...chubby & comel..^^

IDAZS said...

Ya Allah, serupa sangat! sejibik ok!

eug|ena said...

aah la.. serupa laaaa

anak2 saya x sama..sbb x niat kot mcm awak :P

Cik Cammy Lia said...

a'ah la sis, memang serupa sangat.. xperasan pon kalo sis x ckp yg pic tu adlah 2org yg berbeza hehehe...

Maria Firdz said...

ha..a.. mmg mcm kmbar.. sejibik.. :)

aTieYusof Family said...

Syukur Alhamdulillah atas kurniaan Illahi ni kan Aida..
anak2 harta kita dunia &akhirat..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mmg iras dh mcm kembar pulak gambar time kecik tu

kayyana said...

dah mcm kembar da gayanye...hihihih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget