Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Sep 12, 2013

Jawapan kepada Unimom Pump yang ROSAK - Switch Kit!

Berbalik kepada Topic pagi ni..

Disebabkan rasa hampa yang teramat sangat sebab Pump Unimom Allergo saya rosak..

maka pagi ni saya terus google kedai baby yang dekat supaya senang untuk saya keluar time lunch karang..

Tetiba kan..bile saya google kat OneBabyWorld ..Tetiba diorang ade jual Switch Kit for Unimom Allergo/Forte.. Kira pump electric kita convert kpd Manual... So tak payah beli whole set manual yang berharga RM100..sebab Breast shield saya ada..cuma tang manual part je saya takde..

Jadinya..pukul 12 tghari saya pon mintak kebenaran Superior saya untuk keluar awal disebabkan bla..bal..blaa...nasib baik Ms Leong faham..terus saya bergegas dari puchong Ke Cheras..Sanggup okeh!!

Pergi pukul 12pm balik ngam ngam pukul 1pm..sempat singgah tapau Nasi Kukus Ayam Berempah kat RnR Awan Besar..hhihihi..

Nak tau rupanya camana?


Alhamdulillah..

Selamat duit mak RM 60..Jimat!!hihih

hasilnya??

Taraaa..Alhamdulillah..

memang production pakai manual lagi cepat compared to Electric..Alhamdulillah..


Puas Hati!!

Rasa mcam malas je nak hantar pam yang Allergi pergi repair..

tengoklah kalau terdesak baru pergi..hihihi..

***Semalam baru nampak Daddy support ghilerr breastfeeding ni..hehe..bile saya dengan gelabahnya bagitau Pump rosak-Kedai dah nak tutup-dia kat tempat kerja lagi-kelam kabut suruh saya decide n bagitau saya nak pegi beli pump manual kat mana?-dia akan terus pergi je kedai tu...wahh terharunyaa..hihihi..

(malangnya semua kedai dah tutup at 8pm..sorry..huhuhu)

Selesai masalah..LEGA!!




Photobucket

3 comments:

Raihan said...

Alhamdulillah...selesai sudah masalah...jgn stress²..dan kena positif ..yg penting sokongan dari suami untuk teruskan penyusuan susu ibu...

Unknown said...

sokomgan suami tu yg paling penting kan Mommy..:)

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

manual lg laju dr electric ker?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...