Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Aug 13, 2014

WW Aidilfitri 2014 ~ Raya ke 5 dan 6 #Throwback

Assalammualaikum..

Tak habis-habis lagi cerita pasal raya yang dah basi..hehee..

Nak jugak tempek kat Blog..So kali ni just tengok gambar saya beraya di sebelah saya di Kajang..

***Kitorang memang gile bergambar!haha




















Semua mengandung..Package!Angah saya (Baju Biru) due 26/8..Cousin saya (baju Grey) Due 21/9..Kakak nya (Baju coklat) due 26/9 dan saya yang paling bongsu..due on 21/12..hehee 


Kami COUSIN!




















Tak padan dengan Mak Buyung!heehee




















Di sebelah malam pulak, Mak saya buat makan-makan untuk adik beradik dia..so memang makan besar jugak sebab ada Ikan bakar lagi..memang sedap!!Saya sempatlah jugak buat Siakap Stim Halia..LICIN!hehee











Raya ke 6














Beraya ke rumah adik beradik mak saya pulak..

Kajang - Damansara Damai- Merbau Sempak - Selayang - Kajang - Puchong

Daah berakhir cuti-cuti raya sakan kami yang hanya duduk rumah sepanjang 9 hari cuti adalah hanya sehari iaitu Ahad lepas raya..n Esoknyaa...KERJAAA..

Huwaaa....

So seterusnya full of Open houses!

Seronot!hehee



Photobucket

11 comments:

Farah Waheda Wahid said...

medina keletihan tu...he he he...

FarahFerraDotCom said...

Sukanya tengok semua gambar2 Aida nie.. semua cantik berseri2..meriah sangat.. ini baru la orang kata menikmati hari raya kan..berkumpul ramai2.. Best!! =D

Medina kemain comel pink dari atas kepala sampai kasut...geram tengok..=D

Lynda Che Lah said...

amboi..meriahnya!

Raihan said...

wahhhh..bukannn mainn happy dan berseri²......

meriahhh sangatt...

medina & aqil pun dah pandai bergaya utk bergambar...

Mar Mansor said...

amboih 4 orang mak buyung tu..cantik2 semua..

Sha said...

Raya sakan!...Bagus betul..Saya ujung minggu ni baru nak start raya..itupun kalau Ammar sihat..

kayyana said...

comel gile gambar yg beratur ikut due tu.. perut sape yg lg besar. hahahaha... nnt pantang pun same sama.. anak membesar pun sama sama... tahun depan confirm meriah aida... hahah... lawalah baju medina... comel comel

Oh Lady said...

seronoknya meriah yea..alahai headband si princess tu nak pinjam!pinky gitu...

dalila said...

wahh meriahnya...spi licik siakap stim halia tu..hehe..comeinye medina pakai bj kurung pink ;D

AtieYusof said...

wahh..cantik2 lah Aida posing tu..hehe..suka tgk, pelbagai Gaya.. Medina cute ny aberbaju kurung pink tu.. seronok lah dpt makan2 beramai2.. :)

Deq's Qienz said...

alahaii cute miut la mommy² buncit ni posing..hehee :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...