Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jul 15, 2010

Twinkle Little Star!! *Wink*

Hurm nak bercerita sikit tenang anak yang seorang itu...heheheh..Aqil Jauhari namanya...hihihihi...
Semalam seperti biasa saya menyanyikan lagu Twinkle-twinkle little star sambil 10 jari saya dikembang dan dikuncupkan...Seperti selalu, Aqil pasti tertarik dengan lagu itu dan akan tersenyum-senyum bila saya nyanyi..tiba-tiba...
Dia tepuk tangan dan ikut saya menggayakan jarinya juge!!!eeeiiii comelnyeee..geram saya tengok dia coz itu pertama kali die berjaya ikut saya mengembang dan menguncupkan jari-jari yg ade..so sweet sayang..akhirnya..lepas dia berjaya buat macam tu saya teros peluk die dan kata "pandainya anak Mommy ni..good sayang"heheheh...die pun tersengih-sengih comell...heheheh...
Before this (saya nyanyikan lagu-lagu untuk die since umur die 2bulan lg, saja nak biasakan..) die mesti akan mendengar nyanyian saya (walaupun tak sedap mana) dengan penuh khusyuk dan berusaha jugak untuk tiru apa yang saya buat tp belom berjaya lg..sampaila mlm semalam, die berjaya jugak...bahagianya rasa..hehhehe...
Since saya rasa die cepat belajar, saya nak start perdengarkan ayat-ayat suci Al-Quran disamping bacaan ilmiah khas for Baby..InsyaALLAH dunia dan Akhirat akan cuba saya seimbangkan supaya Aqil Jauhari saya menjadi seorang insan yang berguna di masa hadapan...InsyaALLAH...

2 comments:

pelangi chenta said...

wahhh mesti akak epy sangat3 kan..
pe yang akak nyanyi and wat selama nie aqil dah leh follow..
seronoknya jadi mumy

NrlAidaHml said...

hikhikhk..sonok anum..esp dapat cium die berkali-kali..best..best..lagi-lagi kalau die tergelak-gelak..kita pun akn gelak sama..huhuhu..anum cepat-cepat la kawen..akak tak sabar nk tgk anum jadi pengantin ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...