Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jul 22, 2010

Hantukan Berdarah!!!!!

hurmmm dah petang baru boleh Sign in..huhuhu..Bz sikit..got meeting this morning..So agak kelam kabut...huhuhu...


baca tajuk tu cam menakutkan tak?eheheh..bleh buat tajuk filem seram kan...tajuk jela...huhuhu...Hantukan berdarah ni dah nk dekat seminggu sebenarnya..tapi hari ni baru bleh cerita..bz+tak sehat lagi..hurmmm memang jadi penghalang...


Sebenarnya takdela ape sangat..cuma hari Jumaat hari tu,balik dari bukak puasa (even dah dekat pukul 10 tetap bukak puasa ok) Aqil dah mengamuk-ngamuk nak tido..saya pun layankan dia lagi lagipun dah dalam kereta sikit lagi je nak sampai umah En Aqil..tapi dia tak sabar.. nak T***T jugak..sekali tu..die geram agaknya..Paap..Adui!sakitnye...Mata saya dihantuk! (dalam 5mins tak bleh bukak mata)huhuhu..finalnya..die geram..die hantuk kepala die kat mulut saya..Auwwww Sakit la Aqil!!!heeeiii geramnye..(die jerit dlm bahasa dia la)...tiba-tiba...



saya rasa macam ada darah kt bibir saya ni..tapi saya buat tak peduli je coz En Aqil sangat tak sabar...Esoknye, saya tengok bibir saya dah ade darah beku was made by En Aqil...huhuhuh...so kt bawah ni ade beberapa kesan yang telah dibuat olehnya...Ending bibir saya ni after 3days terus jadi ulser!(sakit wooo) nak mkn pn susah..huhuhu...






2 comments:

pelangi chenta said...

kenapa nie sis?

NrlAidaHml said...

hy sis..heehheee..aqil punye kess daa..die lepas geram kat Mommy die..huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...