Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jul 16, 2010

Kekalutan saya di pagi Jumaat...

Selamat hari Jumaat...Indahnya Jumaat hari ni sampaikan saya pergi keja tanpa sempat..tuut..tuut..tuuut...Ini semua gara-gara Aqil yg buat perangai taknak lepaskan saya kemana-mana sepanjang malam dan pagi..susah betul saya..Bersahur td pun dapatla 5mins je..huhuhu...Sudahnya saya sedar-sedar tadi dah pukul 7.35..Apa??Ya ALLAH, camane ni? kain pun tak sempat sidai lagi..Nak Hantar Aqil lagi..Nak bersiap Lagi..nak mandi lagi..huhuhu..Kalut-kalut...
Sudahnya terpaksa saya buat mana yang penting dulu..balik rehat tengahari nanti baru saya buat yang kurang 'penting' dulu..heheheh....mesti anda dapat teka kan apa yang kurang 'penting tu??hehehehe..shhhhh diam-diam tau sape yg tau..jgn bgtau opismate saya k..hikhikhik...kira hari ni dalam sejarah la...hahahah..Huby saya pun diam je bila saya kata tak sempat..hurm kira halal jela...
tadi pun terserempak dengan sepupu huby pun depa cakap saya bawak kereta laju.. (huhuhu laju ke?saya rasa biasa je)...hehehehe.. nasib baik jalan tak berapa Jem...Nasib saya begitu baik di pagi Jumaat..kalau tak, terjejas prestasi saya disini...hehihiih..
So sekarang saya tak sabar nak tunggu Lunch Hour so that saya boleh balik dan buat apa-apa yang tak sempat tu...huuuuhuuuu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...