Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Aug 13, 2019

Tentang Kerja 2019 - Resign mode

Akhirnya selepas hampir 3 tahun berkhidmat dengan ELCO,
Saya bakal berhenti dari sini dalam masa kira2 2 minggu lagi..haihh..perasaan tu bercampur baur sebenarnya..
Kalau ditanya perasaan saya, lebih kepada risau dan sedih..risau akn masuk mulut buaya..sedih sebab bakal berpisah dengan kawan2 yang sekepala..huhuhu..

Main reason saya resign sbb..tak tahan dengan Manager sendiri..hahaa..Manager saya ni mmg lain dari yg lain..boleh kata ramai gila tak suka dia..n ramai jugak tanya saya macamana boleh sebegini kebal??hahahasaya cakap sekarang dh tak kebal dah..sekarang dah jadi bebal (bebai-org kedah pronounce)

So maybe jugak it's about time..kalau kita ada pilihan untuk bahagia, kenapa still nak pilih derita?
applicable when there's an option..kalau takde option tu, duduk diam2 je tahan derita k..HAhaha..

So basically tak tahan dengan dia ni sebab dia seorang yg perfectionist..and selalu tanya why why why
walaupun dia dh tau jawapan tu..suka push benda yg tak boleh push..suka marah sambil baling pen..suka buat benda yang org tak suka..suka treat saya kasar..pendek kata dia sangat annoying!hahahaa..so saya dah tak tahan..

Sayonara je lah..huhuhu..

saya bakal ke somewhere yang pada saya agak baru untuk saya..somewhere yg berada di dalam health industry..
company tu pun tak besar sangat..cuma yg agak baru bagi saya company ni is non profit organization..which is all income mainly derived from donation..interesting kan?saya nak tau jugak how they survive with that kind of income..
dalam masa yg sama jugak, saya risau akn jumpa lagi Manager yg lagi worst dari sekarang..Allahu..mintak dijauhkan sangat..
huhuhu..

So skrg tgh counting days untuk still bergembira dengan adik adik saya kat sini n lepas ni no more happier moment than now..
tak sure sama ada akn jumpa lagi geng sekepala macam diorang..geng gelak tak hingat dunia kalau berkumpul..
and geng main warewolf sambil jerit jerit tak bersalah..ohh i will miss that so dearly..huhuhu..

Hopefully semuanya akan baik-baik je..dan semoga ALLAH mempermudahkan usaha saya dalam mencari rezeki nan halalan toyyiban..

Amin ya rabbla'lamin..

Till then..

1 comment:

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

all the best aida.. akk tgh mencari kekuatan gak nk resign ni.. tgu bos buat hal nak babai.. hahaha.. nk suka2x berenti skang tkt gak tk survive sbb dh biasa belanja duit sndiri.. kekekske

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...