Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Apr 18, 2014

Day III - Medan (ShopTill Drop) and back to KL













Pagi tu Sarapan kat Hotel dan makanan memang marveless amat..rasa macam nak makan je semuaa..tapi apakan daya PERUT KECIK, dapat sentuh sesikit je..rugii..huhuhu

Lepas sarapan..kita ke Swimming pool pulak..time tu dah pukul 10.30..kekonon nak keluar awal sebab nak shopping tak kesampaian sebab anak-anak tetap nak mandi kolam jugak..huhuhuhu..




Hotel kami nan indah lagi permai!hehee..



Medina dah tak tahan sehjukk!





Daddy's sweetheart..








Now we're ready to go out!


Shopping time..Medina dah cranky nak tido..letih bangun awal..letih mandi kolam..huhuhu


Sedondon gituu..hheeee

Selepas tu..kami terus ke Shopping Complex terkemuka kat Medan yang kami dah pun pernah pergi jugak dulu..dan tentunya sama je dengan shopping complex kat KL ni..dan namanya pon SOGO!hahahah..tapi of kos besar gileee..

So kat sini more towards to survey harga..sebab nak tgk original punya price n copyright punya kedai yang kitorang akan pergi nanti..









Ni pulak ragam Medina bosan tunggu Abang Aqil pilih kasut raya..Memang dah jadi kewajipan, kalau pergi mana2 mesti dan wajib beli kasut Abang..tak tahu kenapa..so kat sini after memilih dan size ada dan tiada..akhirnya Aqil pilih jugak kasut pilihan Daddy..kasut scatters Brand DC yang berharga IDR529,000.00.. Mahal gileee kot!

Nasib baiklah Tok Daddy dia yang belanja..heheeheeh..

Lepas tu kami keluar dari Sogo dan ke kedai menjual Telekung n kain pasang..


























Sayangnyaaa..kat sini kitorang hanya stuck kat satu kedai je sebab banyak kedai tutup n sangat kesuntukan masa..Lagipun kedai2 kat sini semuanya tutup awal..huhuhu..So saya hanya sempat beli Telekung for Mak n saya n bibik..dan baju batik for Abah saya dan kain pasang for raya untuk saya dan juga Fridge Magnet kat sana..
(dah habis pun FM tu sebab salah kira dan ramai yang mintak..huhuhu..Sedehhh)

Seterusnya kami ke Kedai Handbag yang semalam kami pergi untuk membeli ape yang tak sempat semalam..dan akhirnya saya terbeli jugak Handbag MK lagi!!heheee

MIL belanja..thnax MIL...kikiki..AKhirnya dapat jugaklah saya handbar yang saya suka dan comfortable..dua pulak tu!!suka..suka..suka..

Hehehe..

Cuma amat mendukacitakanlah jugak for hubby sebab dia tak dapat nak beli apa yang dia nak dek kerana kasut Badminton yang diidam tiadalah size nya pun!

Frust gile gayanya sampai ke malam mencari kasut tidak berjumpa tambah pulak semua kedai tutup on Sunday..Kesian Abang..Sabar ye ..Next visit jangan datang Ahad k..hehee

Balik Hotel area pukul 8malam..dan terus kami ke kolam renang lagi untuk berendam..(gambar tiada.) dan saya pun mula mempacking semuanya untuk pulang pukul 4pagi karang..dan apabila settle..terus tido dalam kepenatan!huhuhu..

Pukul 4 pagi bangun..siapkan semuanya..dan bergeraklah kami ke airport..

Tinggallah Medan..
















Bubbye Medan..

Till we meet again!

Next Year- Bandung !!

Photobucket

5 comments:

FarahFerraDotCom said...

wah bestnya..murah tak harga barang2 kt sana aida.. nanti review la sikit..=D

Raihan said...

seronok tgk aida jalan²...shopping bersama family...mmg penat sikit..janji puas hati...

Farah Waheda Wahid said...

paling best part shopping tu... hik hik hik...

Sheila Salim said...

Assalamualaikum kak, fulamakkk. bestnya part shopping. sheila dengar kat situ ada tempat murah dan mahal. kena pandai survey ekk?

dalila said...

amboiii..bestnye jalan2..suke tgk gmbr korg be4 yg pakai baju kuning sedondon tu..comeiii..

bestnye MIL n FIL pemurah..hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...