Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

May 20, 2013

#myBFJourney - Dugaan - Sakit yang berpanjangan

Assalammualaikum readers!!

Selamat Hari Isnin!!

hari yang sangat lemau and tak de mood langsung nak buat kerja..isy isy!!

Sejak 3 weeks ago..saya telah di duga dengan dugaan kecil..iaitu Cik N saya telah mengelami kecederaan yang silih berganti!!

Sekejap sebelah kiri sekejap sebelah kanan..semuanya amat menyakitkan!!huhuhu

TETAPI!!dengan kuasa Allah, saya mampu menahan kesakitan itu and try pretend macam takde pape yang berlaku n still BF Medina seperti biasa..huhuhu

Saya pon tak pasti punca sebenar..

adakah SALAH Lekapan yang sepatutnya?

Adakah Medina terlampau rakus?

ATAU..

adakah disebabkan Tongue - tie??saya pon tak pasti maksud ni sebenarnya tapi ter baca kat KIM tadi..hahahah.. (kena google lagi maksud sebenar)

Dan tadi..kejadian inilah yang berlaku..


Nampak tak susu pink saya tadi?? (susu bercampur darah - bg Medina minum - puteri bersiong la pulak..)


Bila dah sedar susu kaler pink, terus stop n buang... pump lagi, dapat ni je..huhuhu


Dan inilah Medina cikibum cikibum..



Medina botak!!



Suka hisap jari!!


Dan inilah Mommy yang galok sangat try camera 360.. (baru tau kewujudan camera ini!!)isy isy isy..

Semoga cik B saya kembali sihat...dan kemampuan saya masih bertahan walaupun badly injured!!

huhuhu

**saya dah try mcm2 krim dah tau..tapi  tak lutt pon!!huhuhu..Kuasa Allah yang menentukan segalanya..skrg ni saya tunggu lagi, kalo tak elok jugak, maknanya..moh la kita berjumpa doktor pakar!!

huhuhuhu

Till then!!!


Photobucket

7 comments:

pelangi chenta said...

semoga cik N akak cepat2 sembuh

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Moga cik N cepat sembuh..

Bukan Bidadari said...

adoi, mesti sakit kan? sabar yer.. agaknya salah teknik kot.

SSulieana said...

sian aida...Insha Allah aida, ada caranya...kalau dulu su pakai krim medela punya...ish su pulak terasa2 sakitnya...

aanie said...

alahai..cemana tu? agaknya salah teknik lekapan kot??

dulu pun penah jadi camtu...tp masa awal2 bf...x pandai lagi masa tu...

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

adoiii..ngilu plak bayangkan pam kuar darah tuh..penah jadi kat akak time zara dulu..mase tu tak ukup ilmu..bila pam smpai berdarah, terus fobia nak pam lagi..last2 luka kering mcm tu jek..cik B pon tknak kuarkan susu dah..wuwuwuw..tim zareef ok sket..pedih2 biasa pastu baik mcm mane ntah tak ingat dah..

AtieYusof said...

alahai..kesian nya.. sy pun tak berapa arif lg ilmu BF ni..tapi sy tahu msti sakit kan?..
moga cepat sembuh ya agar Medina bam-bam still boleh BF..insyaAllah..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...