Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

May 2, 2013

Iron Man 3 on Labour Day 2013~

Assalammualaikum!!

Selamat hari Khamis..

Semalam..pg2 lagi sy dah tercongok depan PC..semata-mata? Beli tiket wayang!!

Sy sbnrnya suka beli online tiket wayang ni..sbb??mudah dan cepat dan tak payah beratur panjang..lagi satu tak payah risau tiket xde ke,sbb awl2 dh boleh pilih..

Akhirnya sy pon pilih utk tgk pukul 4.20ptg setelah sblum tu pny tiket FULL HOUSE!!

Penangan Iron Man 3 betul laaa

Sy tgk kt Setia Walk Puchong sbb ingt kt situ baru n xdela crowded sgt..

Sekali tuuu...mak aiiii

Punyalah ramaii..esp ca ya nun aliff..puchong ni mmg tpt depa la..tu yg sy xberkenan sgt stay sini..ahaha..xde kna mngena..

After amik tiket..beratur pnjang plk tuk dpt kn set kombo iron man 3 ..gagah beratur pepanjang..sbb nk dptkn tumbler tuk Abg Aqil kita..peminat no 1 iron man ni tauuu

Tapi mommy juz tgk bedua dgn dady je..Babyna n Aqil kna tinggal..aqil xtau behave ble kt dlm cinema..babyna kcik lg..hihihi

Overall Irom Man 3 are AWESOME,THRILL,EXCITING..BEZ!!!highly reccommended for those yg blum tgk lg..

Lps ni klo smpat nk tgk Oblivion plk..ramai yg kata best jugak..


4 comments:

pelangi chenta said...

anum tgk ari sabtu malam kak.tue pun tiket kol 11.45pm 5baris dari depan.tapi punya nak tengok gagahkan jugalah.mmg penangan iron man boleh tahan.dari alamanda sampai ke jusco cheras selatan anum jelajah.meamng orang beratur pnjg nak tengok movie nie.sempat juga grab botol iron man kan.kenangan kot dah tengok cerita nie.oblivion anum pun dah tgk.tp penangan xdelah sama dengan iron man 3 nie.

kayzie said...

kitorang pun dah tengok..angkut 2-2 hero g tgk sekali..mujur adik tdo sepanjang cte..hehe..tumbler tu..nak jugak..rugi tak beli tuk abang...

Suliana said...

tengok kat tv je lah kita. hehe..

Lily@MamaZaraZareef said...

tanteknya tumbler tuh..kat tgv ada eh..kat kuantan ada gsc jek tak nmpak plak tumbler mcm ni..wuwuwu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget