Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

May 2, 2013

Kisah Abg Aqil Demam..yess again!!!

Masuk hari ni adalah hari ketiga Aqil demam..

Saya pon pelik, kenapa Aqil kerap demam plk skrg ni? tp dlm masa yang sama, saya redha dengan kuasa Allah..cuma xpasti knape..

sbb permakanan ke?sbb cuaca ke??hurm..takde jawapan la..

seperti sebelum ni..Aqil demam tanpa tanda..tanpa rengekan..tanpa tangisan..tanpa dan tanpa..

yang ada,tiba-tiba badan dia panas gile..esp pukul 12 tgh mlm ke atas..haaa pelik ke tak pelik..

ubt demam dari Columbia pon habis di mkn..but still badan Aqil panas..hadui..klo smpai esok Aqil still demam,kna bwk g hosp lagilah nmpaknya..xbaik kan biar lama2..walaupun dia still aktif lompat2..still aktif turun naik turun bawah..but still badan dia panas amattt...

tp tula..klo g hosp, confirm kna warded..sbb demam dh 3 hari kan..tp sape nk tunggu dia selain Mommy...babyna lagi..susah lah..

kli ni klo nk refer hosp pn,xnk g Columbia lah..sbb xde pakar...rasa cam nk pg SJMC pulak..if necessary..sbb kt situ ramai pakar like HKL...huhuhu..tgklah nnti..klo bleh xnk warded!!!hopefully hari ni Aqil dh baik demam dah..InsyaAllah..


Gambar malam Isnin..Mommy n Babyna layan Masterchef..tetiba naik atas at 10pm, tgk dua hero ni dh tido..pelik...dlm hati kata, 'xpelah mungkin Aqil penat main' daddy x peliklah sbb letih kerja n tido x cukup...tetiba peluk Aqil time tido, kepala dia panas gilee n terus amik ubt n bg Aqil mkn ubt n terus dia tido blk...haihla...


ni gmbr smlm..dia kt dlm bilik TV..layan cartoon..still in fever mode..

***dh 3 mlm mommy jadi SUPERMOMMY!!protect those g xkena demam..letak Aqil jauh kt hujung katil...jauhh dr Babyna..jauh dr daddy..klo depa kena demam sekali, mau pengsan mommy..Mommy lah yg jadi benteng..bak kata dady ANTIBODY MOMMY KUAT!!Alhamdulillah..semoga terus dikurniakan kekuatan itu..Semoga Aqil cepat sihatt!!



Photobucket

8 comments:

pelangi chenta said...

kalau anum memang xboleh dgr orang itu demam.pasti terasa nak demam juga.hehehe

Hati Ema said...

Saif pun demam ni.. demam malam... hari ni hari ke-3.. nanti nak bawak klinik... huhuhuhu paracetamol pun dah habis

aanie said...

tu la x suka kan pegi spital swasta...sikit2 nak warded...kalo pegi klinik biasa, dia suruh mkn ubat je....

bestnya tilam yg aqil bum bum tu...

p/s: cepat sembuh aqil....

Siti Suliana said...

mintak2 aqil xde pape...get well soon aqil...

cik chinta said...

tilm dia tu, gebus btol

LiLy @ MaMaQiStInA said...

Sian aQil..moga cepat sembuh ye...

Lily@MamaZaraZareef said...

siannya aqil..harap cpt surut lah demam tuh..letih gak mommy nnti klu kena berkmpung kat hosp kan...tp klu dh terpaksa, redha jekla aida..yg penting aqil sihat kan..

nway, cumil jek nama manja medina..panggil die babyna eh skang,,^_^

aTieYusof Family said...

So, mcm mana abg Aqil skrg?? dah sihat sepenuh nya kan... harap2 tak berulang lah kan...risau bila anak sllu demam..:(
take care darling! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget