Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Nov 26, 2014

36 Weeks - False Labour ke semalam?

Sejak saya balik dari PD hari tu, perasaan nak deliver dah tu semakin kuat..sebab saya dah mula rasa lain n saya kerap terasa baby dah semakin di hujung-hujung n baby hampir saya rasa nak terkeluar.. (perasaan itu sangat kelakar)

So kerap jugak lah saya cakap kat husband "abang..B takut lah..B rasa macam dah nak terberanak lah" so as usual, husband saya tetap ada perasaan panic itu walaupun anak dah nak masuk 3..dan dia dah tak pernah keluar rumah sejak-sejak balik PD..berjaga-jaga..hahah.. (selalu akan keluar melepak ke Mamak n main badminton!)

So semalam time tido,saya terjaga pukul 2.30pagi..saya rasa lain macam..saya rasa sakit sangat kat bahagian tengah perut..sakit yang amat..sampaikan saya rasa saya dah terlupa rasa contraction tu macamana..padahal bukannya lama sangat pon kan?huhuhu..So saya gagahkan jugak turun bawah untuk kejut husband yang tertidur kat bawah..saya cakap lagi, "B rasa sakit sangat dah ni..nak bangun pun tak boleh..rasa sengal satu perut" ..Husband cakap "nak pergi hospital ke?" "Taknak la..sebab tak rasa macam contraction" ..huhu..lastly, saya naik atas balik, cuba baring n tidur..hopefully sakit tu akan hilang..

Alhamdulillah bangun subuh tu, sakit tu hilang but still ada rasa sengal jugak..macam datang dan pergi..huhuhu..so bila bersiap tu, sakit datang lagi..saya dah macam xnk pg kerja dah..tapi mengenangkan Boss sy ada kirim nasi lemak,terpaksa gagahkan jugak diri..huhuh..

So saya tak tau sakit ni kenapa..mungkin sebab semalam time nak tidur, Medina jatuh atas perut saya n dia macam tersepak..mungkin sebab tu..huhuhu..Hopefully belum masanya lagi untuk saya deliver..sebab doctor kata boleh tunggu hari by 28 Nov nanti..huhuhu..

Haih NERVOUS!


Mak buyung dah tak larat nak bawak perut..huhuhu

***Nanti saya BW ye semua..tengah mencari masa yang lapang..type entry ni pn hampir sehari setengah baru nak siap..hehee
Photobucket

7 comments:

Lynda Che Lah said...

nak dekat dah..semoga selamat semuanya..
~rindu preggy~

SSulieana said...

kita tak sabar dh nk tgk baby baru

Mar Mansor said...

moga dipermudahkan...

Sha said...

Semoga dipermudahkan Aida...Caiyok Mummy!

LYAfrina said...

maintain comey sgt aida..
seri ibu mgandung,,,

maybe betul kot sebab kesan medina terjatuh tu..atau mmg dh tnda2 awal.. org pgil kontraksi palsu kan..


apa2 pon lya doakan moga dipermudahkan.. yela ..walaupon dah anak ke3,.tp pgalaman tu x sama kan..

dalila said...

hihi..nebess kan aida..ila br masuk 32w..semoga dipermudahkan dear..

FarahFerraDotCom said...

Berseri btl tgk aida..=D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...