Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Mar 29, 2013

~Medina at 2 months update~

Alhamdulillah..2bulan sudah si bam bam Medina..

Hari Rabu lepas Medina ade check up kat KK Puchong..So Momy n Dady pon half day la kan since appointment petang... (kerja 1 ofis la kata kan..hihih )

So cek baby kt KK Puchong sekarang ni lama pulak..duu time Aqil tak lama sgt tunggu..heii tensi je..

Pukul 2.45 datang..pukul 3 amik no..Pukul 4 cek timbang n ukur tinggi kul 4.45 baru masuk bilik nurse n kul 5 baru inject,,fuhh,,gile lama..abisss dah tak mampu nk amik pakej kt KPMC Puchong,so hadap la lama2 kat KK tu....huhhuhu.. (klo amik pkej imunisasi kt KPMC RM1800.00 tuu smpai umur setahun..tak mampu lah mak..kuikuikui..)

Sudahnya menuggula disitu..hihhi..


Recycle gambar.. - instagram


so berat Medina sudah 5.2kg.. naik 1.2 kg dari last month.. (semangat x saya?)
Panjang saya pulak 59cm.. (tinggi cam mommy..hihih)
Ukur lilit kepala 38cm pulakk (kepala sy besar cam abg Aqil)
Alhamdulillah semuanya ok n sihat..so jmpa bulan depan plk..terus kan breatfeeding ye..heeeeiiii



Gambar malam tadi..
semua orang geram nak cubit Pipi Medina..
Semua orang tanya sy makan ape yg bleh buat Medina tembam?

Ouh saya mkn macam or lain makan jugak..takde special nya pon..tp yg penting sy tak amik ais (kadang2 je berani minum ais)..banyak minum air masak...banyak makan sayur2..yang penting sy banyak mkn nasi..Tak bleh miss mkn pon!!
n saya kerap lapar..
end up with saya takut gumuk..huhuhu..
Biar Medina gemuk sorang takpe..jangan Mommy..hihihih





Photobucket

8 comments:

*azni* said...

owh,muka bulat macam kuih pau dah si medina ni..memang geramm latgk..hihi..

IDAZS said...

wah, bambam dan tinggi medina ni..sofe belum cucuk 2 bulan lagi..esok baru nak pergi :)

aanie said...

syoknya mkn nasi byk pun badan x naik...kelebihan bf kan...

Lily@MamaZaraZareef said...

Memang bam bam sungguh bdk medina sorang ni..hehehe

sue zainun said...

comelll medina..hihihi saya pon asyik lapar jer..makan nasi berpinggan pun lapar lagi..haha

cik chinta said...

alahai..bam2 nye dia. geram

SSulieana said...

ish geramnyyaa budak sorang ni....pipi tu awat moolaat sangat ni...

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

bam2 nya medina..mcm nk cubit2 jer pp dia tuh hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget