Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Mar 25, 2013

Holiday Is Overrr...Penat Amatttt!!

***Entry ini hanya sebagai Teaser sahaja..full coverage tentang our short vacay akn diceritakan kemudian ye..Gambar tak transfer lgii..huhhu

Alhamdulillah..our short vacation sudah berakhir..Uwaaaaa!!! (nak coti lagiiii..tunggu bulan 6 k..hihihi)

So semalam tepat pukul 1pagi, kami selamat sampai di Puchong..so agak penat disitu kerana hari ni kena Kerjaa..huhuhu..(tak best..tak best!!)

Sangat tak sabar nak tengok semua gambar walaupun takdelah jalan beria sangat kat Singapore n Desaru sebab perjalanan yang jauh sangat tidak memungkinkan utk berjalan sakan di setiap tempat..

So harus repeat lagi ..n klo bole sudah2 la kot pg Desaru..sebab takde la best sangat..hihihi...But Singapore HARUS pergi lagi sbb tak puas sangat pg sana walaupun takdela se best Indonesia.. (Duit mereka mahal kot!!) tapi tempat menarik tak dapat pergi walaupun Singapore ni kecik je..pusing2 pon kat situ jugak..Hpefully akn pergi lagi nanti..


On the way nak pg Kenduri..Abg Aqil letih mandi Pool..


Gambar budak bam bam..



JPO!!!Shopping!!!!!hihihihi...



***Tunggu gambar dh trasfer baru kita cerita pepanjang eh..Jumpa nanti..(huarghhhh..mengantuk!!)

Photobucket

8 comments:

Hati Ema said...

kene tunggu gambo la ne.... hehehehe

Lily@MamaZaraZareef said...

singapore bdr kecik tp bersih sgt kan..pernah gi skali je time kt utm dulu..teringin nak ajak husbnd n anak2 pi uss plak..hihi

aimaniman said...

Desaru? Alahai rindunya,,l tu sekolah akak posting dulu.. kat kota tinggi,.. 7 thn lepas dah.. semua tinggal kenangan jer

aanie said...

JPO!!! bestnya...mesti byk soping ni...

my all said...

wow...excited nak tunggu cerita selanjutnya...

LiLy @ MaMaQiStInA said...

wah bestnye...S'pora memang best..banyak tempat menarik..dah lama dah tak jalan² sana...JPO belum pernah pergi lagi walaupun duk kat Johor ni.. :)

::NureeN:: said...

best x kat JPO...
x sabar nak tgk n3 nti

Wanieys a.k.a IbuQalief said...

mesti bestkan g sgapore

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget