Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 11, 2010

Weekend yg super duper hectic!!Wowwww...




hikhikhik..Tajuk je mcm mengancam kan..tapi tak pun...huhuhu..Last weekend,saya spent time dgn bintang hati saya selama dua hari tanpa henti..48hrsTwoDays!!huhuhu..Seems like mcm sy tak penah buat kan sebelum ni??bukan tak penah buat cume dh lama je tak buat..hihihi...




Before this, kalo sy nk buat keje je (like mengemas or gosok baju) sy msti Aqil ke rumah bibik..tapi kali ni tak!!Seems Aqil dh besar..saya tak rasa perlu lgi untuk mengahntar dia kerumah bibik bile cuti time..Means BESAR bagi saya adalah macam ni..



Sebelum tu layan dulu moments Aqil bersama atuknyee



  • Akn bangun sekitar pukul 11pagi sambil tersengih-sengih kesukaan (tanda dia dh puas tido)


  • Boleh minum susu botol tanpa dipaksa


  • Boleh tido sendiri after memeluk lengan or tido bawah lengan Mommy tanpa Nenen yet


  • Tak Perlukan buai lagi even kt rumah bibik or rumah mak saya dia masih tido buai..Saya taknak ajar selamanya dia dibuai


  • Sudah memahami ape yg org cakap (cth:Mommy: Aqil..Lets get Daddy up!come! Dia pun dgn terkedek-kedeknya berjalan dn menuju ke arah bilik kami dan menepuk-nepuk badan daddy dia..OR Mommy: Aqil, take ur drink atau Aqil amik baju ni suruh Daddy pakaikan..Dia pun kutip bj n seluar tu pegi kt Daddy dia n suruh pakaikan) How clever He is rite??(huhuhu..Mommy die terperasan sekejap)

Aqil n Atuk again!!

Oleh sebab itula..saya rasa saya tak perlu lagi untuk hantar Aqil kemana-mana tanpa sebab..sebab saya sayangkan moments kami bersama...Saya SAYANGKAN Aqil Jauhari saya!!!Walaupun Weekend saya akan menjadi tunggang langgang..Ape yg penting Mommy Loveeee Aqil so Muchhhh





Notes:Saya agak terkilan kerana terlalu mengikut perasaan sampaikan saya 'ter' marah bintang hati saya tanpa saya mahu!!Arghhh Sedih sgt bile teringat waktu tu..rasa macam nak lempang-lempang je saya ni..uhuhuh... Malam Sabtu: Dah nak tido dh actually..saya tengah basuh botol susu dia kt bilik air, tetiba dia pn ikout masuk toilet sekali..Abis basah seluar dia...lepas tu bile saya suruh dia keluar, dia taknak!!saya tutup pintu bilik air tu..Tetiba..Dia nangis!sekejap je..hurm pelik!!rupanya dia pegi celup tangan dia kt toilet bowl!!Warghhh..hiyaaakkkk..piappp..ape lagi..sambil jerit dengan KUATTT saya puk tangan dia n badan dia sekali...eeeeiiiii rasa mcam KEJAM sgt!!Arghh sedih...Sorry SAyang..Mommy tak sengaja...REACTION Aqil:Takde perasaan..dengan selambe keluar dari bilik saya n pandang saya kejap2..kesian dia...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...