Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 12, 2010

Rumah Saya dah di cat baru...

Aitttt...

Weee...

Heeeee....

Isy apesal galak sangat nih??hahahah...Actually dah lama saya nak cat 'rumah' saya ni sebegini rupe..tapi waktu tak mengizinkan..dan hari ni Alhamdulillah..Masih ade masa untuk belajar dan belajar...huhhuhu..

Cantik Cat baru ni??Heheheh...Hopefully semua suka...kikikiki...Actually dah lama sebenarnya saya nak letak gambar besar-besar kt Heading blog saya ni..tengok org lain dapat buat, saya rasa saya nak buat jugak...hihihihi..

Semalam saya pun tanyala rakan blog saya, Eray
"Eray, camana nak buat heading picture cam Eray buat tu?"
"sekali tu Eray dengan senang hati mengajar saya"

Wahhhh..Bestnyeee dah dapat buat!!hihihi..At 1st Heading pic saya tu sgt kecik..saya pn pelik camana nk buat jadi besar..sekali tu saya pn decidela nk buat 3column pnya type...Nak tahu tak???

Saya habiskan masa untuk buat 3column tu hampir 3jam lamanya..muahahaha..sangat tidak patut ok!!hihihi..nasib baik keje mmg tak bnyk..so saya dpt concentrate tuk renovate "rumah" sy ni...kt Sini saya nk share kt mana sy belajar buat 3column tu..kwn2 suma bleh click kt sini yer..

3Column

(tapi sebenarnya tak berapa nk jadi gk saya buat..Sebab tak jadi 3column pn!!cuma space jadi besar..takpe nnti saya belajar lagi)hihihi...

Pastu Tukar font kt sini

Nak tukar ape lagi kawan2??sumenye ade kt sini..tryla..really work it!!

So..saya dh semakin bersemangat untuk ber blog!!wink!!!wink!!!

4 comments:

pelangi chenta said...

selamat mencantekkan blog akak...

NrlAidaHml said...

thanks sis anum cyg..mishhh uuu laaa...hihihi...

Eray Majid said...

wow aqil's palace dah cantik ar, ade cat baru. got big picture some more.

hehe eray pun try n error jek, seb baik jadi. kem salam kiss2x to aqil yer.

NrlAidaHml said...

Hehehe..tengs eray..tengs a lott coz encourage AIDA tuk revovate aqil's palace ni..hihihi...

Kirim salam peluk cium jugak tuk Rayna comellll

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...