Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Oct 14, 2010

14 bulan yang indah

officially...

Saya dan Aqil dah pun bercerai susu di waktu umurnya 1tahun dua bulan...Masih terasa sedih sebab impian saya untuk menyusukan aqil sampai umur dua tahun tidak kesampaian...

Depressions...

sedih...

terkilan...

semuanya ada..tapi apa nak buat,terpaksa terima yang air susu saya telah tiada disebabkan kejadian yang tak disangka..(kelukaan yang menyakitkan)..lepas tu terus semakin berkurangan dan terus TIADA...uwaaaa.. sedihnyaaa...

Aqil's condition...
Tak susah untuk ajar dia supaya minum susu botol apabila bersama Mommy dia (before this, Aqil TIDAK Pernah or TAKNAK minum FM selain EBM bila dia bersama saya)

Bila saya hadapi kesukaran dan kesusahan utk menyusukan dia, dia seakan faham dan menerima FM dengan agak senang hati even at 1st seakan pelik untuk menerima...

14 Bulan Yang INDAH...
  • True n close relation between Aqil n ME...Hubungan dan ikatan yg sgt RAPAT...
  • Kasih sayang sentiasa bertambah dan Naluri tidak mahu dipisahkan terlalu menebal...
  • Mommy tidak perlu menghadapi masalah untuk menguruskan badan after deliver because BF-ing activity helps Mommy much!!
  • Aqil membesar dengan sempurna dan SIHAT
  • Tidak menyusahkan Mommy untuk mengangkut FM storage bila travel kemana sahaja
  • Tidak membuatkan Mommy rasa mengantuk untk bangun setiap malam untuk buat susu untuk Aqil..
  • EBM more tasteful than FM
  • More n more n 1000more reasons why I Love SUSU IBU DAMN MUCH!!!

To Aqil Jauhari Saya...
~Even kita TIDAK berkongsi Rasa yang sama lagi, tapi Mommy nak Aqil tahu, Mommy sangat sayangkan Aqil dan tidak sanggup berpisah dengan Aqil walau sesaat...Mujur, aqil masih memerlukan mommy untuk teman aqil tidur..Mujur jugak aqil masih ingin tido di atas lengan mommy dan memeluk Mommy...MOmmy Sayang AQIL JAUHARI Mommy Sangat2...

Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...