Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Mar 20, 2015

Dulu kes BOTAK..Sekarang kes GELAP pulak..haih!

Assalammualaikum..

Salam Jumaat..

Baca tajuk je dah tau nada saya camana kan?

Haih..entahla..bernanah gak la telinga ni dengar..sebenarnya saya tak kisah org nak highlight yang anak saya hitam..anak saya botak..saya tak kisah..tapi tak payah la berulang kali..dia boleh jadi menyirap jugak saya dengar..siap boleh samakan Amamr ikut kulit Pak lang owm dia..so sapa yang pernah jumpa Om dia akan tau betapa gelapnya anak saya kalau nak di samakan dengan Pak Lang Om dia..buat yang tak pernah jumpa, cuma boleh ckp Om lebih gelap dari Daddy..so agak-agak lah kan kalau nak buat persamaan!

Saya tau dan percaya kulit anak saya takkan seputih artis K-pop n even nak sama putih dengan mak saya pun takkan boleh..saya tau..tapi anak saya taklah segelap kulit I****..diorang semua sama je..coklat or mungkin Medina cerah (tak putih tau) sedikit..tu je..So tak payah la nak highlight anak saya gelap so on so forth..

Cukup lah waktu Medina dulu telinga saya ni dah bernanah telinga dengan Baby Girl botak n bile nak ada rambut n whatsoever tuh!Cukup..sebab setiap kejadian.. Allah dah ciptakan yang terbaik..Yang penting bersyukurlah!anak saya cukup sifat, sihat dan pandai cukup untuk saya..Alhamdulillah sangat so stop to be soo Judgmental!kang sakit mental susah pulak kan.. :p






Waktu umur mereka lebih kurang sama..

Ammar memang sedikit lebih coklat dari medina..

Medina lebih tembam dari Ammar

Ammar lahir ada rambut..Medina takde..


Tgk Medina masa baby..takdelah cerah sangatt..still sama je dengan Ammar..

Yang penting sebenarnya Aqil Medina Ammar semua nya sama!kulit coklat..




Buat yang mengata Medina botak tu, nah..sekarang rambut Medina dah boleh ikat toncet tau..


Anak-anak adalah harta saya dunia akhirat..tak kira diorang hitam,coklat,koko,putih,ke..yang penting anak-anak saya semuanya comel! (ok sila muntah!) hahahahaha

***Yang mengata anak saya tu pun bukan lah putih sangat..so sila balik tengok cermin dulu eh!




Photobucket

9 comments:

ezlinda hisam said...

letih kan dengar org komen mcm2.. hmm..

Mila Hilas said...

eh dh lama xtgk medina, cepat plak tumbuh rambut dia..makin comel medina ni..ololo dh blh ikat rambut hehe.. abg aqil pon makin hensem je...adik pon xlama lagi ikut abg n kakak dia jugak .makin besar makin comel n hensem :-)

memang sakit ati kak klo org duk 'hina' anak kita... sy pon penah gak kena..bila org kata anak sy kulit gelap.huhu..tp buat2 pekak jelh sbb kite tahu anak kite tetap je COMEL.. hehehe

norey said...

melihat kekurangan orang..mengata orang mmg sifat org kita...kita bersyukur anak kita sihat...org concern benda lain pula..
Aida banyak bersabar...Allah nak bagi pahala lebih ..

Suliana said...

Haha. Kelakar pulak entry ni.. Anak2 su masa bby sume gelap. Heran jg sbb mak ayahnya putih. Tp keturunannya ada yg gelap. So xheranla knp anak kita glp. As long as anak kita sht alhmdlh.. Pekakkan tlga je la aida.. Comel2 pun semuanya.. Sabar ye.. :-)

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed said...

alalala..comelnyaaa tgk medina dah ada rmbut toncet..hihihi.. btw, mmg sadis kan bila ada orang2 yg spesis suka menilai anak2 kite..mcm takde benda lain diorng nk buat kan..geram ngn org2 spesis mcm ni..huhu

♥TheOnlyFarah♥ said...

Aduhaiii...macam2 kan aida.. jangan ambik pusing sangat.. yang pasti anak2 aida semua comey2 mcm mak dia jugak...ikhlas.. so chills okey..=D

Fiqah Feeona said...

Mummy aida sabar yer...Tak faham orang yang asyik nak komplen je..

LYAfrina said...

x suka org2 mcm tu..dgn baby pon nak ambik kira...

biasa kulit masa kecik n besar x sama kan.. bila bsr ada y makin cerah..

kakak asya pon botak dulu.. skarang pon rambut dia nipis je.. bila rambut pendek ok la sikit..klo brmbut pnjang.. mmg nmpk sgt rmbut nipis..


apa2 pon..semua baby sgt2 comel

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam aida,
gelap ka putih ka kunin ka oren ka pink ka
ciptaan Allah kan3
yang diorang panaih tu padehal kan3 :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
There was an error in this gadget