Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Aug 20, 2010

Mommy:diarrhea (Penyakit Yang sangat-sangat dielakkan)

Akhirnya Mommy terkena juge...sedih rasanya...Sakit tak terperi..ketenangan diragut..kenikmatan direntap..HUH!!
Jahat betul sape-sape peniaga Bazar Ramadhan yang terlalu mengejar keuntungan diatas penderitaan orang lain..(macamana saya bleh cakap begitu?) Iyala cuba bayang kan,saya bagi contoh k,Kuih Koci...Dalam Kuih ini terdapat inti kelapa yang dicampur dengan gula merah..(ermm nyummy..My fav Kueh actuallY)...Bile inti kuih ni tak habis on that day,they will reuse for the next day and of course it turns to BASI coz kelapa kan..mana bleh simpan lelama..Arghhh tension!!!
Saya terkena last few days and sampai sekarang perot saya still tak sedap even dah pegi klinik once n today more than 6 times saya ulang alik toilet...Lastly, nile dah asik kuar dari semalam n saya dah mula rasa lembik yang amat sangat n hampir2 nk amik half day (tp tak bleh coz smlm dh MC n my partner half day plk hr ni)..saya pn ikot nasihat Huby soh makan roti kosong n mkn ubt yg Doc bg smlm...
UWAaaaaaaaaa..Puasa sy hancus hr ni...(dr semlm sbnrnya sy cube bertahan..tknk buka!!!tp hr ni terpaksaaaa...)hopefully by tomorow saya dah bleh recover dr penyakit yg paling sy
Tak SUKAAA..

4 comments:

pelangi chenta said...

eeeeee..xberhemah betui ar peniaga2 di bazar ramadhan.tau nak untung jek..pasni akak boikot jek kedai yang jual kuih tue..jgn beli lagi,

norlailisalleh said...

Salam aida jelita, Semoga sentiasa sihat. Hati2 dgn makanan yg dimakan. Ada org niaga simpan kuih atau lauk x habis utk dijual esok hari pula. Memang azab kan...sabar je la

NrlAidaHml said...

HY ANUM:mmg trauma dh sbenarnya nk membeli-belah kt Bazar ramadhan ni lagi...tapi..tak larat nak masak la yang...Penat bile balik keje..kesudahannya,beli je la yg mampu pn..uhuhuh..tp hopefully takkan terkena lagi...

NrlAidaHml said...

Salam kak laili Jelita...
Tula pasal..geram rasanya tau dengan diorg ni...tapi bulan puasa kan..kena la sabar dan tabah menghadapi dugaan...cewahhh...hikhikhik..thanks for ur concern sis!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...