Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Aug 27, 2010

Lusa Birthday Aqil!!!

hikhikhik..

Sebenarnya sekarang saya tengah serabut sikit coz memikirkan majlis sambutan hari jadi Aqil yang akan diadakan pada esok..Esokk???kenapa esok??hihihih..

Yes Esok!! Iya 28 aug 2010..Esok sabtu lusa Ahad..tulat Isnin..Isnin saya kerja...Tak larat nak mengemas kalo buat hari ahad..easy to understand rite??(birthday Aqil 290810)

So sekarang preparation tuk esok sedang rancak berjalan..

  • Last week dah kemas rumah habis-habisan (skrg ni tinggal yg minor things je..mcm bilik..nk kena clear..takut guest nk smbhyg mghrib nnt tak selesa pulak)
  • last nite dh shopping kt Tesco,beli beras n all stuffs..and dh order kt abah pun segala mala ikan n udang n ayam..
  • listing for guests br sy finalised smlm..tak ramai pun...family both sides,neighbours n cousins yg dekat-dekat je n my bff..(itupun kalo depa ni smpat smpai)..
  • Sekarang..saya di pejabat..huby n his cousins kat rumah...Depa tengah mengemas-ngemas apa yg patut..(hopefully mereka bertindak mengikut arahan saya dr sini..~sounds like QC plk kan..takla..hasil perbincangan mlm td..n depa bersetuju)

Esok punye plan...

  • pagi-pagi...kena pg Kajang..amik suma ikan,ayam n udang kt abah coz abah ade bukak pasar...sekali dengan amik saya punya satu-satunya assistant..My lovely Aishah...hikhikhik..Puji kasi lebey sket..br dia semangat nk tolong sy..(all my other sisters cannot attend my majlis coz depa suma dah balik kg masing2-cuti panjang kan)
  • still kena pg Giant looking for fruitssss...n all the thingy related to this celebrtions..
  • Masak time!!InsyaALLAH akan ditolong oleh mak mentua sy..her bibik...adik sy..and sape-sape yg rajin menolong..(hopefully mood Aqil baik esok..takyah menyibuk sekali kt dapur)
  • 5pm, amik Cake..semlm saya dah tempah Cake Tom n Jerry..Hopefully They'll love it!!
  • 7pm majlis just started n it will ended on 10pm...

Doakan semoga Majlis Aqil Jauhari saya ni berjalan dengan lancar yer!!Salam Sayanggssss....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...