Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jun 20, 2016

Ceritera 15th Ramadhan..



Alhamdulillah sudah hampir Ramadhan kita yang ke 15 hari ni..pagi tadi pun Suria FM dah start pasang lagu raya..tetiba sayu pulak..

Tak tau lah kenapa..mungkin sebab tahun ni bukan beraya di Kajang, so sebaknya tetap ada..eceh!!padahal dah 4 kali raya kat sana..takde masalah la..InsyaALLAH..lagipun family sana memang treat us like their own family, so memang tak terasa pun seperti orang asing..walaupun mak kami dah takdak..pak kami dok beraya kampong lain..so tinggallan kami yang tidak berayah dan beremak..*tears!huhuhu..

Takpe..akan saya jadikan raya kami tetap bermakna buat suami yang telah kehilangan satu satu nya mak yang dia ada sejak 8 tahun lepas.. *tears lagi!

Sekarang ni saya pon tak tahu kenapa family belah husband (own family) macam ada masalah..komunikasi kami jarang berlaku dan hanya kedengaran cakap cakap belakang..saya sebenarnya tak suka keadaan macam ni..sebab sentiasa akan rasa ragu ragu terhadap keikhlasan diorang..saya tak suka bila depan buat lain tapi belakang mengata..lepas tu pulak ada informer yang bagitau setiap conversation dan komen, lagi lah buat saya rasa tak betah untuk berbuat baik sentiasa!huhuhu..

Entahla sampai bila saya pun tak pasti..yang nyata, husband saya pun sudah mula tawar hati terhadap keluarga dia sendiri..sayang kan..sepatutnya hubungan itu kena imarahkan lagi tapi sebaliknya yang berlaku..haih..saya pun tak pasti kenapa ia berlaku..Biarlah masa yang menentukan..Semoga Raya ni nanti akan memberi sejuta kebahagiaan buat kami sekeluarga..Amin..


*Tolong doakan eh! *Hugs

Photobucket

3 comments:

Proudmom said...

Insha Allah..amin =)

Unknown said...

Insha Allah, Amin.. Heheh..

Em sis, nak tanya.. saya terbaca entry sis yang pasal Anxiety Disorder tu (Jan 2014), so nak tnya mcm mana keadaan sis sekarang? sbb saya pun dah terkene baru-baru ni.. perasaan sama cam sis.. ade pape solution and cadangan atau pengalaman boleh bantu share?

Thanks ^_^

LYAfrina said...

in shaa Allah..biar msa mnentukan..
moga sgalanya akn kmbali baik n normal..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...