Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Apr 3, 2015

Kenduri Aqiqah dan Cukur Jambul Ammar Jauhari ~ 05 April 2015

Assalammualaikum..

Saya menyepi kerana terlalu sibuk..

Kebetulan hari ahad ni saya n family mertua akan mengadakan kenduri Cukur Jambul dan Aqiqah Ammar..oh memang tak menang tangan dibuatnya..

Sebab apa tau..saya tak sempat prepare pape sebab sibuk gila dengan kerja kat opis sebab GST bangang  (jangan sebut Tau) hihihi..lepas tu company saya tengah menerima projek n tender juta-juta so manpower tak cukup so saya lah HR..sayalah Admin..sayalah Akaun (kerja hakiki saya tau)..so nampak tak betapa azabnya kerja saya sekarang..kekadang lunch hour pun just sekadar amik n hantar Aqil je..makan pun tak sempat!Stressssssssssssssssss..huhuhu..

Lepas tu dengan perlaksanaan GST yang kena meet deadline lagi..account yang tak sudah-sudah lagi,...dengan kerja-kerja waktu saya on maternity hari tu lagi yang tak siap cover lagi..dengan documentation hilang waktu saya bercuti..so saya rasa semua kerja..oh memang tak sudah!huhuhu..hari ni..saya penat..so saya kena meluahkan sesuatu..dan inilah medium terbaik saya selain meluah perasaan dengan Angah saya yang tersayang..huhuhu

Dan bercerita tentang hari Ahad ni..Alhamdulillah Family mertua saya yang membantu sebab lagipun buat kenduri ni kat rumah Mertua..kami just menumpang je..hehe..kebetulan FIL nak jual tanah kebun dia kat Kemuning so lembu seramai (hahahha) 5 ekor tu harus dijual atau pun ditumbangkan..so kebetulan nak buat Aqiqah Ammar, haruslah seekor ditumbangkan..Alhamdulillah..

Makanan lain, SET Nasi Beriyani (guna catering je)..kambing bakar 2 ekor..Ayam golek 50ekor, kuih muih n mee hoon sup..part yg ni MIL n FIL yang settlekan..saya just tolong settlekan bab goodies, buai, n tu je kot.. Heheheh..

So tadi saya tengok khemah sebanyak 5 buah khemah dah didirikan..so saya sangat lah tak sabar...ecehcehe..hihiih..cuma baju saya je yang takde lagi..eceehhcehh..dan baju Ammar tersalah beli size..so terpaksa mencari lagi.. (tak tau bila masa n bila nak curi masa..huhuhu)..tema di pilih hitam putih cuma baju Aqil je Blue Black..terpaksa pilih hitam putih sebab apa tau..

Sebab Medina..hihihi..Hari tu mak saya ada belikan jubah untuk dia..so malas nak cari baju untuk dia, so tu yg pilih hitam putih tu..sebab husband saya pon ada baju melayu hitam..then saya n Amamr je harus mencari baju..sebenarnya saya ada je jubah hitam..tapii..biasalah typical saya..mesti nak baju baru..MELAMPAU..even..mak sya pon ada belikan Jubah hitam utk saya..CANTIK GILA kot..malangnya bukan BF friendly..susahla sikit kan..saya sampaikan nak je potong tengah jugah tu n letak zip..tapi tak boleh..sebab ada bunga hidup kat tengah jubah  tu..sedihhh..

Okla kot..saya membebel..

Sebenarnya saya nak jemput semua kawan-kawan blogger saya datang hari Ahad ni.. semoga dengan kehadiran kalian akan memeriahkan lagi majlis yang akan berlangsung..jemput datang ye semua..

Nah kad dan map untuk semua..






Ada cerita sedih pasal sticker ni ..

nanti sy cerita..

wuwuwuwuwu..

***Nangiss




***Kak Raihan (NOREY)  WAJIB datang..sebab dekat je rumah kita..hihihi..aida takde no phone akak, so tak tau nak contact camana..huhuhu..kalau free datang tau kak..

Blogger Dalila n Sulie pun kalau free jemput datang ye..blogger yang tak saya sebutkan nama pun semua dijemput hadir..


Tema Hitam Putih..tapi deco yang more simple saya mintak they all buat..saya tempah kat mana?

nanti saya bagi review kalau hasilnya memuaskan ye..


Yassin as door gift bersama mineral water, muffin, bunga telur..


















Ammar Jauhari yang dirai..

Budak manja..

Budak suka sembang..

Kalau tak sembang dengan dia menangis macam kena pukul tau..so better watch out!hihihi..

Jemput datang ye semua...






Photobucket

8 comments:

mila said...

comelnye ammar senyum..suka dia ahad ni org nak rai dia hehe

arysha_fayyadh said...

Assalam aida,
waaaaaaaaaaaaa
meriahnya uols nyer kenduri aqiqah
Alhamdulillah
nomei ammar
do senyum sakan
tak sabor nak kenduri la tu kan3 he3

Mummyaza said...

aza mcm nak pergi ... tp seganla hehe

NrlAidaHml said...

Jemputla aza ..jgn segan jgn malu..bwk anak2 skli..ni no phone aida ye..contact la klo nak sampai ye.. 0193256041

Lily Mama Zara|Zareef|Zayed|Zaheen said...

semoga majlis berjalan lancar..mesti meriah sgt majlis akikah ammar ni..^_^

Siti Suliana said...

Huwaaaa baru bukak blog...klau tak mesti dah terjah...klau tak boleh gomol2 ammar jauhari tu...

Mizz ErMa said...

wah, meriah tu..cepat2 upload pic tau kak..hihi

Sha said...

Bestnya Ammar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...