Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Dec 21, 2017

Ammar Jauhari turns 3 -15/12/2017

Alhamdulillah..

Berakhir sudah kenduri Doa Selamat dan tahlil yang saya buat dua minggu lepas..Alhamdulillah segalanya berjalan lancar dan paling penting cuaca sangat memihak pada kami..

Alhamdulillah..

Sebenarnya kelu lidah ni nak menulis balik ni tapi seriously saya rindu nak menulis..tapi skill tu dah hilang..uhuhuhu..

bole x saya just tempek gambar je pastu DONE!

hahahaa..bole lah ye..untuk starting..hehee




















Happy Birthday Ammar..Smoga jadi anak yang soleh bijak dunia wal akhirah..Mommy Daddy Abg Kakak love you so much!

**Bila nak potong rambut dia??? Before masuk darjah satu..

***Candy table ni semua saya buat sendiri tau!nak tau kos nya??hurmm tunggu next entry k..kalau saya rajin..kalau tak rajin, bole tinggal komen nanti saya reply k..

Thanks dear reader!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...