Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Nov 30, 2017

Counting Days to Ammar Turns 3~10/12/2017

Assalammualaikum..

Hari ni hari ketiga saya bercuti..disamping clear leave yang berbaki 7 hari, saya cuti sebab Aqil masuk jawi..Yang tu next Entry k..hehhee..

Hari ni nak bercerita yang saya tengah organize Kenduri Doa Selamat sempena Aqil Sunat,Ammar Turns 3 dan juga kenduri Tahlil untuk Arwah Mak Mertua..Semoga segalanya dipermudahkan..

As usual,oleh kerana otak accountant sangat kan, saya sangat lah kedekut nak hire orang utk buat candy buffet..hahaha..

So semuamya saya cuba buat sendiri...

Memula kita tayang kad dulu kan..

Nanti dah settle majlis baru saya cerita jadi tak DIY Candy Buffet saya tu..hehee


Buat yang berdekatan, adalah amat dialu alukan..

Jemput datang ye..


Mamat ni dah masuk 3 tahun dah..

Adik dia??

belommmmm..

hahahaha

#cukuptiga

Daaaa


Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...