Background

Jom Follow!!I'll Follow u Too!!!

Tabung Aqil's Junior

Jan 18, 2017

18 January 2017 - Genap Usia 32 Tahun~

Alhamdulillah..

Hari ni genap sudah usia saya yang ke 32 tahun..

Tiada apa yang saya harapkan untuk ulang tahun kali ini cuma saya harap Allah dapat meminjamkan usia buat saya selama yang mungkin supaya saya dapat mendidik anak anak anak saya menjadi Insan mulia dan disayangi Allah selalu..

Saya amat mengharapkan yang itu..tiada lain..

Semoga Allah memperkenankan doa saya ini..

Amin..Amin..Ya Rabbal A'lamin!!

Happy Birthday to me!

Alhamdulillah..Thanx for all wishes! lovee all of you to the moon and back!

Muahciked!!

***8 am..kerja dah start!mari mencari rezeki yang barakah!


Photobucket

1 comment:

Intan Saffyna said...

happy birhthday kak.. saya singgah sini follow akak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...